خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر گواهینامه های سازمان هواپیمایی کشوری:

بیش از سه هزار و 300 گواهینامه سلامت در حوزه هوانوردی صادرشد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۷۵

مدیر کل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در پایان شش ماهه دوم سال گذشته سه هزار و 335 گواهینامه سلامت پزشکی برای کارکنان حوزه هوانوردی کشور در مرکز معاینات پزشکی این سازمان صادر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، محمد رضا کاظمی پور اظهارداشت: در نشستی که روز سه شنبه با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اعضای کمیسیون پزشکی هوایی و پزشکان معاین ( معاینه کامل) این سازمان تشکیل شد پس از بحث و بررسی های لازم ، گواهینامه مرکز پزشکی هوایی تابان به عنوان مرکز معاینات پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری به مدت یکسال صادر شد.

این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری تعداد پزشکان معاین این سازمان را 13 نفر اعلام کرد و اظهارداشت: در این مرکز ارزیابی های پزشکی شامل اقدامات فیزیکی و روانشناختی برای کارکنان صنعت هوانوردی کشور انجام می شود.

کاظمی پور به نقش این مرکز در صدور گواهینامه سلامت کارکنان صنعت هوانوردی کشور تصریح کرد: با برنامه ریز های مناسب در شش ماهه پایانی سال گذشته سه هزار و 335 گواهینامه سلامت پزشکی هوایی در این مرکز صادر شد و احکام پزشکان معاین سازمان هواپیمایی کشوری نیز برای یک دوره یکساله تمدید و به آنان اعطا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز