خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس به یک خبر؛

فراکسیون نفت و گاز طی یک سال گذشته یک دقیقه هم جلسه با ما نداشت!

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۷۸۵

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس، استفاده از عنوان رئیس کمیته نفت،گاز و پتروشیمی برای نشر خبر ارائه طرح استیضاح وزیر نفت را نامناسب خواند و گفت: از دو سال پیش تا کنون بنده رئیس کمیته نفت و گاز هستم و چنین موضوعی در خصوص وضعیت نفت در دستور کار ما نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر فریدونی،نماینده فراشبند، فیروزآباد،‌قیر و کارزین که در دو سال گذشته رئیس کمیته نفت،گاز و پتروشیمی  کمیسیون انرژی مجلیس شورای اسلامی بوده است ظهر امروز (دوشنبه 2 شهریور ماه) در خصوص انتشار خبر ارائه طرح استیضاح وزیر نفت به هیات رئیسه مجلس، گفت: در انتشار این خبر عنوان نماینده پیگیر استیضاح « رئیس کمیته نفت،گاز و پتروشیمی» اعلام شده است که اساسا اشتباه است چون من دو سال است که رئیس این کمیته در کمیسیون انرژی هستم و اصلا چنین موضوعی در کمیته مطرح نشده است.

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی افزود: طی یک سال گذشته فراکسیون نفت و گاز مجلی حتی یک دقیقه با کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی جلسه یا تبادل نظر نداشته است.

عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد: مواردی همچون استیضاح، تذکر و سوال جزو ابعاد نظارتی و رسالت نمایندگان است.

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی افزود: مهندس زنگنه از امتیازات دولت یازدهم است زیرا تجربه و تسلط فنی-تخصصی وزیر نفت آشکار است.

این نماینده مجلس نهم گفت: وزار نفت در دو سال گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی کسب کرده است که به عنوان نمونه می‌توان به افزایش توان تولید گاز از میدان مشترک پارس جنوبی اشاره کرد.

نماینده فراشبند،‌فیروزآباد، قیر و کارزین افزود: در این دو سال صنعت نفت با محدودیت‌های تحریم مواجه بوده است به طوری که در حوزه انتخابیه من، چند پروژه با تنگنا در روند توسعه مواجه شده است اما این موضوع را نمی‌توان به مدیریت وزیر نفت نسبت داد چون صنعت نفت با مشکل تامین منابع مالی مواجه است.

این نماینده مجلس نهم ابراز امیدواری کرد که با رفع تحریم‌ها در آینده نزدیک مشکل تامین منابع مالی صنعت نفت برطرف شودب.

عضو کمیسیون انرژی بار دیگر به خیر ارائه طرح استیضاح وزیر نفت اشاره کرد و گفت: بیشتر نمایندگان مجلس به مدیریت وزیر نفت اعتماد دارند بنابراین این استیضاح رای نخواهد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز