خبرگزاری کار ایران

رونمایی از وب سایت مهندسی و تحقیقات بازار ایران خودرو

کد خبر : ۳۰۰۲۶۲

وب سایت مهندسی و تحقیقات بازار گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تسریع ارتباط با مشتریان و توسعه تعامل موثر با آنان رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار کرد: وب سایت مهندسی و تحقیقات بازار، نتیجه برنامه ریزی و تلاش یک ساله کارشناسان معاونت بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو است.

وی با اشاره به روند رو به رشد نقش الکترونیک و اطلاعات در همه کسب و کارها، دنیای مجازی را ارزان ترین و موثرترین ابزار انتقال پیام از سازمان به مخاطب و بالعکس دانست و افزود: براساس همین واقعقت ارتباطی، گروه صنعتی ایران خودرو از این ابزار برای تفاهم و تعامل بیشتر با مشتریان بهره گرفته است.

وی افزود: وب سایت جدید مهندسی و تحقیقات بازار ایران خودرو با امکان برگزاری کلینیک های مجازی و ثبت نظرسنجی ها فعال است و در مراحل توسعه و تکامل، گروه های مباحثه نیز به آن افزوده خواهد شد.

خان کرمی یادآور شد: با ارتقای سطح انتظارات کاربران و اهمیت ارایه خدمات بیشتر، این سامانه که در حال حاضر به نشانی http://marketresearch.ikco.ir در دسترس است، قابل تغییر خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو بهره گیری از وب سایت اختصاصی مهندسی و تحقیقات بازار ایران خودرو در سال 94 را نقطه عطفی در ارتقای کیفیت ارتباط و رضایت مندی مشتریان توصیف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز