خبرگزاری کار ایران

معاون فنی راه آهن در گفت وگو با ایلنا:

انتقال ایستگاه راه آهن تهران، نشدنی است

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۹۲۱

معاون فنی و زیر بنایی شرکت راه آهن با بیان اینکه انتقال ایستگاه راه آهن قابلیت اجرا ندارد، گفت: تغییر خطوط راه آهن پروژه‌ای نشدنی و عجیب و غریبی است.

سعید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر جا به جایی ایستگاه راه آهن تهران و انتقال آن به خارج شهر اظهار داشت: موضوع انتقال راه آهن از تهران قابلیت اجرا ندارد. راه آهن ماهیتی مانند فرودگاه ندارد که با تغییر مسیر پرواز هواپیماها قابل حل باشد و انتقال آن به زیر ساخت های متعددی نیاز دارد.   

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد ایستگاه راه آهن به نقطه دیگری منتقل شود مسیر تمام خطوط  راه آهن را باید تغییر دهیم که این یک پروژه عجیب و غریبی است که بسیار هم زمان بر خواهد بود و برای انجام این کار بسیاری از خطوط از جمله خط پر ترافیک تهران- مشهد باید برای مدت طولانی  متوقف شود.  

معاون شرکت راه آهن با بیان اینکه به شدت بر روی این پروژه کار می‌کنیم که ایستگاه راه آهن را به یک مجموعه‌ای که بتواند بیشترین خدمات ممکن را به شهروندان ارائه کند، تبدیل کنیم، گفت: برای انجام این پروژه از مشاوران حرفه ای استفاده می کنیم.

محمدزاده ادامه داد: اگر معنی اظهارات شهردار تهران از جابه جایی ایستگاه راه آهن این است که آن ایستگاه به سمت خارج تهران و حرم مطهر منتقل شود صرف نظر از اینکه این کار به صرفه است یا نه، به لحاظ اجرای پروژه بسیار سخت و پرهزینه است. همانطور که گفتم برای اجرای این پروژه اولین اقدام تغییر مسیر ریل و احداث خطوط راه آهن جدید است و در این مدت برخی از ترددها متوقف می ماند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز