خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در آبفای اهواز در گفت‌وگو با ایلنا:

قطعی برق، باعث قطعی آب شهر اهواز شد/ اشتراک‌های غیر مجاز عامل آلودگی آب شهر است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۴۲۸

کیماسی گفت: آبی که از شبکه خارج می‌شود آب تصفیه شده است اما به دلیل فرسودگی و شکستگی در برخی مناطق گل و لای وارد شبکه می‌شود.

پژمان کیماسی، مدیر روابط عمومی آبفای اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره مشکل قطعی آب شهر به دلیل ریزگردها، اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که در برق شهر ایجاد شد تصفیه خانه‌ها نیز از کار افتادند و ارسال آب دچار توقف شد که در حال حاضر با حضور وزیر نیرو  و مدیر عامل آبفای کشور در حال بررسی موضوع هستیم.

وی افزود: برق ورودی کلان‌شهر اهواز مشکل پیدا کرد و تصفیه خانه‌ها نیز از مدار خارج شدند و از یک ساعت پیش تصفیه خانه‌ها وارد مدار سرویس شدند.

کیماسی با اشاره به این که در پی این حادثه 80 درصد آب شهر قطع شد، درباره مشکل آلودگی آب شهر اهواز تصریح کرد: در برخی نقاط شهر برخی مشترکین اشتراک غیر مجاز دارند و زمانی که آب قطع می‌شود شبکه نیز خالی می‌شود. با توجه به اینکه اکثر مردم روی شبکه پمپ نصب کرده‌اند موقعی که آب وارد شبکه می‌شود خلاء به وجود می آید که باعث می‌شود اشتراک‌های غیر مجاز، گل و لای را به داخل شبکه بکشانند.

وی خاطرنشان کرد: آبی که از شبکه خارج می‌شود آب تصفیه شده است اما به دلیل فرسودگی و شکستگی در برخی مناطق گل و لای وارد شبکه می شود.

مدیر روابط عمومی ابفای اهواز با اشاره به اینکه با ورود آب سد غدیر به شبکه، مشکل کلان شهر اهواز تا حد زیادی رفع شده، بیان کرد: ما 80 درصد آبی که استفاده می‌کنیم از آب کرخه است. یعنی مکمل خوبی بود که به آب شهر کمک کرد اما به خاطر این که اهواز دشت است، به دلیل افت فشار آب برخی مشکلات ایجاد می‌شود لذا تمهیداتی اندیشیده‌ایم که با راه اندازی یک تصفیه خانه در انتهای شبکه مشکل حل شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر در شهر مشکل افت فشار آب داریم اما قطعی در زمان شکستگی و حوادث اتفاق می افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز