خبرگزاری کار ایران

شعری مقدم در گفت و گو با ایلنا:

از بازگشت غیرمتخصص‌ها به نفت نگرانم / فساد با مدعیان تعهد آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۶۵

مدیر عامل سابق NPC با بیان این که بزرگ‌ترین ضربه را افراد ناشایست به نفت وارد کردند، گفت: فساد از آنجایی شروع می شود که تخصص فراموش می شود و افرادی می آیند که ادعای تعهد دارند.

عباس شعری مقدم، مدیر عامل سابق شرکت صنایع ملی پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با ابراز نگرانی از بازگشت دوباره افرادی مثل میرکاظمی و رستم قاسمی به صنعت نفت اظهار داشت: تنها چیزی که می توانم بگویم اینکه از بازگشت دوباره غیر متخصص ها به عرصه صنعت نفت نگرانم.

وی افزود: در زمان احمدی نژاد افرادی وارد صنعت نفت شدند که شایستگی لازم را نداشتند و بازگشت احتمالی آنها قطعا صنعت نفت را دوباره به عقب باز می گرداند.

 شعری مقدم تصریح کرد: صنعت نفت گرفتار این شد که  از افراد با هوش و زیرک خالی و افراد غیرمتخصص جای آنان را بگیرند و این بزرگترین ضربه ای بود که به این صنعت وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین فساد درگیر کردن افراد نالایق نابالغ و ناشایست است، به طوری که  دیدیم در بحث فروش نفت افرادی مثل بابک زنجانی و امثالهم پدید آمدند.

وی با بیان اینکه بزرگترین ضربه را افراد ناشایست به نفت وارد کردند، گفت: فساد از آنجایی شروع می شود که تخصص فراموش می شود و افرادی می آیند که ادعای تعهد دارند. به قول مرحوم چمران تعجب می کنیم از آدمهایی که بدون داشتن تخصص مسئولیت می پذیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز