خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اتاق بازرگانی ارومیه در گفت‌وگو با ایلنا:

اقتصاد کشور سال‌های سختی را پیش رو دارد/ نهادهای خاص هر زمان اراده کنند بازار را تحت شعاع قرار می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۹۴۹

علی دیلمقانیان گفت: بارها اعلام کردیم ضروری است اقتصاد کشور آزاد، شفاف و رقابتی شود اما امروز بخش عمده‌اى از سرمایه‌های کشور دست نهادهای خاص است و به راحتی می‌توانند هر مانوری بدهند تا دولت نتواند به اهداف خود برسد.

 نائب رئیس اتاق بازرگانی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با تشریح وضعیت اقتصاد کشور پس از انتخابات گفت: ما سال‌های سختی را در پیش رو داریم و باید خود را برای هر گونه اتفاقی در بخش اقتصادی کشور آماده کنیم.

علی دیلمقانیان ادامه داد: اکنون طرف مقابل این ادعا را دارد که یک سبد 15 میلیونى رای دارد و از پایگاه اجتماعی لازم برخوردار است و قطعاً با استفاده از تمام امکانات خود و با توسل به کارشکنی در دولت دوازدهم تلاش خواهند کرد که عملکرد روحانی را زیر سوال ببرد تا در پایان دوره و سال 1400 با حفظ 15 میلیون رای خود تعدادى از آراى سبد روحانی را به نفع خود جمع کنند.

وی ادامه داد: در بخش اقتصادی این گروه می‌تواند موانع زیادی را ایجاد کند. همانگونه که بارها اعلام کردیم ضروری است اقتصاد کشور آزاد، شفاف و رقابتی شود اما امروز بخش عمده‌اى از سرمایه‌های کشور دست نهادهای خاص است و  به راحتی می‌توانند هر مانوری بدهند تا دولت نتواند به اهداف خود برسد. آنها بارها نشان دادند که هر موقع بخواهند می‌توانند بازار را تحت شعاع قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز