خبرگزاری کار ایران

قول مساعد سازمان برنامه و بودجه در افزایش اعتبار راه آهن اردبیل-میانه

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۶۴

مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه در استان اردبیل از بازدید مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی از راه آهن اردبیل-میانه خبر داد و گفت: در این بازدید افزایش اعتبار راه آهن اردبیل - میانه در بودجه 97 مورد بررسی قرار گرفت که دکتر حاجی محمدی این پروژه را از اولویت¬های شبکه ریلی کشور بیان کرد.

به گزارش ایلنا، مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی در سفر به استان اردبیل از پروژه راه آهن اردبیل-میانه بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه در استان اردبیل گفت: علی‌اکبر حاجی محمدی در این بازدید در رابطه با افزایش اعتبار راه آهن اردبیل - میانه در بودجه 97  تاکید کرد که سازمان برنامه و بودجه با نگرش افزایش اعتبارات به این پروژه توجه کرده است.

علی کاظمی افزود: همچنین تامین قسمتی از مطالبات پیمانکاران راههای شریانی استان و پروژه هایی که در پیوست 1 قانون بودجه قرار دارند از دیگر مسائلی بود که حاجی محمدی در رابطه با انجام آن قول همکاری و مساعدت داد.

وی راه آهن اردبیل-میانه را یکی از پروژه ­های با اهمیت در کشور عنوان کرد و یادآور شد: این خط ریلی به طول 175 کیلومتر  با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در زیرسازی در حال اجرا است که تا کنون 440 میلیارد تومان در آن هزینه شده است.

کاظمی اعتبار مصوب سال جاری این پروژه را حدود 87 میلیارد تومان عنوان کرد که از این رقم حدود 50 میلیارد تومان آن از محل اوراق اسناد خزانه اسلامی تخصیص داده شده است و برای اتمام آن به مبلغی معادل هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه در استان اردبیل ادامه داد: در چشم انداز توسعه شبکه ریلی کشور اتصال استان اردبیل به راه آهن در اولویت قرار دارد که با توجه به راهکارهای اندیشیده شده در رابطه با تامین مالی این پروژه با سرعت در حال ساخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز