خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایلنا توضیح داد:

دلیل عبور سکه از کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۸۷

محمد کشتی‌آرای گفت: بهای سکه حاصل ضرب قیمت جهانی طلا در قیمت دلار است و علت اصلی افزایش نرخ سکه افزایش بهای دلار در بازار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ از ابتدای هفته جاری بهای دلارامریکا و سکه همسو با هم در حال افزایش است.

  بر اساس این گزارش، در روز شنبه بیستم آبان ماه ۹۶ بهای دلار آمریکا به ۴۰۸۰ تومان و قیمت سکه در محدوده ۱ میلیون و ۳۶۴ هزار تومان قرار گرفت. در روز یکشنبه بیست و یکم آبان ماه بهای دلار امریکا به ۴۰۹۰ تومان و قیمت سکه به یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان رسید و در روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه قیمت دلار مرز ۴۱۰۰ تومان را رد کرد.

امروز نیز بهای دلار امریکا به ۴۱۱۰ تومان و قیمت سکه تصویر امام محدوده ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پشت سر گذاشت.

 در این خصوص محمد کشتی‌ارای رئیس‌اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: بهای سکه حاصل ضرب قیمت جهانی طلا در قیمت دلار است و علت اصلی افزایش نرخ سکه افزایش بهای دلار در بازار است.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای گذشته بهای جهانی طلا تغییری نداشته و تنها افزایش بهای دلار باعث این تغییر شده است.

همچنین احمد وفادار؛ رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: علت تغییر بهای سکه وضعیت کنونی خاورمیانه است ضمن آنکه بهای سکه داخل، همیشه همسو با بهای دلار تغییر می‌کند.

وی تصریح کرد: افزایش بهای طلا و سکه به ضرر صنف ما و مردم است و هر دو متضرر می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز