خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بم خودرو:

پرداخت خسارت خواب خودرو در نمایندگی های کرمان موتور/15 نمایندگی سلب امتیاز شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۸۵

مدیرعامل بم خودرو با بیان اینکه میزان این خسارت به ازای هر روز توقف مازاد خودرو در تعمیرگاه به میزان پانزده ده هزارم قیمت خودرو است، خاطرنشان کرد: خدمات پس از فروش خودروهای جک، لیفان، جیلی و هیوندای از سوی این شرکت ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا در نشست خبری مدیرعامل بم خودرو نظام الدین وفا با اشاره به فعالیت های این شرکت در پشتیبانی و خدمات پس ازفروش خودروهای تولیدی کرمان موتور گفت:همواره تاکید ما بر حفظ احترام مشتری بوده و بر همین اساس در صورتیکه به هر دلیلی اعم از نبود قطعه یا سهل انگاری پرسنل خودروهای دارای گارانتی و وارانتی دیر به مشتری تحویل داده شوند هزینه خواب آنها پرداخت خواهد شد.

 وی ادامه داد:به مشتریانی که خودروی آنها در دوره گارانتی بیش از دو روز و در دوره وارانتی بیش از هفت روز به دلیل کمبود قطعه یا مشکل در رفع عیب، در تعمیرگاه متوقف ‌شود خسارت خواب (توقف) خودرو در تعمیرگاه پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان این خسارت به ازای هر روز توقف مازاد خودرو در تعمیرگاه به میزان پانزده ده هزارم قیمت خودرو است، خاطرنشان کرد: خدمات پس از فروش خودروهای جک، لیفان، جیلی و هیوندای از سوی این شرکت ارائه می‌شود.

 وفا افزود:در بحث مقابله با قاچاق قطعات ما اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین با همراهی یکی از شرکت های معتبر اینترنتی کردیم ضمن آنکه 3 فروشگاه نیز در تهران برای پخش و فروش مستقیم قطعات خودروهای تولید کرمان موتور تاسیس شده است.

مدیرعامل بم خودرو ادامه داد: از ۲۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش، ۴۶ نمایندگی مختص ارائه خدمات به محصولات هیوندای هستند و به زودی امداد خودروی تخصصی هیوندای نیز با استانداردهای جهانی این شرکت برای محصولات تولیدی راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود پنج درصد از قطعات یدکی محصولات هیوندای از منابع داخلی تامین می‌شود. البته به موازات پیشرفت فرایند داخلی‌سازی محصولات هیوندای در کرمان خودرو، در تامین قطعات یدکی از قطعات داخلی بیشتری استفاده می‌شود.

وفا با بیان اینکه امسال ۱۵ نمایندگی خدمات پس از فروش در استانهایی همچون آذربایجان، فارس، کرمان، سمنان، اصفهان و خوزستان لغو امتیاز شدند، تصریح کرد: این لغو امتیاز به دنبال بازرسی‌های صورت گرفته و همچنین شکایت مشتریان به دلایلی همچون تخلف در ارائه خدمات گارانتی و وارانتی، عدم تامین قطعات یدکی کافی و عدم تامین تجهیزات مناسب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امسال در طرح خدمات امداد نوروزی ۱۰۵ نمایندگی خدمات پس از فروش فعال بوده و ۱۰۵ خودروی امدادی نیز در مسیرهای پرتردد و نقاطی که سال گذشته درخواست امداد بیشتری داشتیم مستقر خواهند شد.

او خاطرنشان کرد: خریداران محصولات کرمان خودرو توجه کنند در صورتی که پس از خرید خودرو برای سرویس‌های دوره‌ای اعلام شده به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مراجعه نکنند خودروی آنها از گارانتی خارج می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز