خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه طلا ، جواهر و نقره استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایلنا:

بازار طلای مشهد باز است/ کسی به دلیل نوسان قیمت‌، جرات خرید و فروش ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۷۱

رئیس اتحادیه طلا ، جواهر و نقره استان خراسان رضوی تعطیلی بازار طلای مشهد را شایعه خواند و گفت: به دلیل نوسانات قیمت دلار، طلا و سکه هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود اما همچنان مغازه‌ها با چراغ روشن به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

باقر معبودی نژاد رئیس اتحادیه طلا و جواهر  و نقره استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص وضعیت بازار این شهر گفت: بازار طلای مشهد باز است و اعضای این صنف به فعالیت روزانه خود به صورت عادی ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: البته به دلیل نوسانات قیمت دلار و طلا و سکه هیچ گونه خرید و فروشی انجام نمی‌شود اما این شایعه که بازار طلای مشهد بسته است صحت ندارد و مغازه‌ها با چراغ روشن به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی در خصوص علت عدم خرید و فروش طلا در بازار مشهد گفت: این طبیعی است با نوساناتی که امروز بر بازار حاکم است کسی ریسک خرید طلا را نداشته باشد امروز طلا گرمی 200 هزار تومان است و فردا معلوم نیست قیمت آن چه می‌شود پس احتمال ضرر وجود دارد امروز از ساعت 12 تا 14 هر گرم طلا 207 هزار تومان بود اما الان که ساعت 3 بعد از ظهر است قیمت آن به 208 هزار تومان رسیده است این مقدار کاهش قیمت در عرض یک ساعت طبیعی نیست هر چند افزایش قیمت‌ها نیز غیرواقعی بوده.

وی در خصوص تاثیرگذاری قیمت دلار و سکه در بازار طلا گفت: صنف ما به صورت مستقیم وابسته به دلار است امروز قیمت هر اونس جهانی با دلار آزاد محاسبه می‌شود و همانطور که امروز از صبح تا حالا شاهد افزایش قیمت دلار هستیم متعاقب آن طلا نیز افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز