خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف بیان کرد:

اخلال نظام بازار توسط یک میلیون دستفروش

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۱۲

علی فاضلی گفت: اصناف و وزارت کشور در چند زمینه از جمله فعالیت دستفروشان برای تنظیم بازار و ساماندهی واحدهای بدون پروانه و هماهنگی اصناف و شهرداری با یکدیگر همکاری دارند اما این مقدار کم است و باید وسعت و سطح آن افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مراسم روز ملی اصناف که در نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور وزیر کشور و رؤسای اتحادیه‌ها و برخی‌از نمایندگان مجلس در حال برگزاری است؛ رئیس اتاق اصناف با اشاره به حضور گسترده دست‌فروش‌ها در نقاط مختلف کشور گفت: حضور دستفروشان به حدی شده که نظام بازار را تحت تاثیر قرار داده است و این افراد به حدی هستند که امروز ما شاهد یک میلیون دستفروش در کشور هستیم.

علی فاضلی ادامه داد: متاسفانه این حضور به حدی است که سبب اخلال در روند کسب و کار اصناف مختلف شده است و نهادهای نظارتی نیز به دلایل مختلف نمی‌توانند با آنها برخورد کنند.

وی ادامه داد: اصناف و وزارت کشور در چند زمینه از جمله فعالیت دستفروشان برای تنظیم بازار و ساماندهی واحدهای بدون پروانه و هماهنگی اصناف و شهرداری با یکدیگر همکاری دارند اما این مقدار کم است و باید وسعت و سطح آن افزایش پیدا کند.

فاضلی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی گفت: دشمن با وضع تحریم و ایجاد موانع مختلف اقتصادی، اقتصاد ایران را هدف قرار داده است و برای فعالان این حوزه که در خط مقدم این جبهه قرار دارند باید ابزارها و مواد لازم را تهیه کرد.

وی تصریح کرد: حذف قوانین زائد و مبارزه عملی با قاچاق می‌تواند به این فعالان کمک بسزایی کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز