خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری البرز:

در اجرای کلیه طرح‌ها، مطالعات فرهنگی و زیست‌محیطی الزامی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۳

بررسی مسائل و مشکلات تهدید کننده آب به عنوان منبعی حیاتی و ارزشمند ضرورتی انکارناپذیر بوده و حفاظت از این سرمایه ملی را به عنوان وظیفه ای همگانی بیش از پیش پر رنگ می کند.

ایلنا: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری البرز از آب به عنوان یک سرمایه ملی یاد کرد و گفت: مطالعات فرهنگی و زیست محیطی در اجرای کلیه طرح ها الزامی است.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با بیان این مطلب در جلسه بررسی حقابه زیست محیطی رودخانه کرج اظهار داشت: بررسی مسائل و مشکلات تهدید کننده آب به عنوان منبعی حیاتی و ارزشمند ضرورتی انکارناپذیر بوده و حفاظت از این سرمایه ملی را به عنوان وظیفه ای همگانی بیش از پیش پر رنگ می کند.

وی اهمیت مدیریت صحیح منابع آبی استان، بررسی آثار و پیامدهای ناشی از اجرای طرح های مختلف بر محیط زیست و بررسی دقیق و کارشناسی طرح انتقال آب رودخانه کرج به تهران درابعاد مختلف، تعیین حقابه های زیست محیطی رودخانه کرج، اتخاذ تصمیمات مناسب در جهت کاهش و حذف هر گونه مشکلات زیست محیطی را از دیگر مسائلی عنوان کرد که باید مد نظر قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز به تعریف طرح و پروژه و هزینه، در جهت کاهش آثار سوء زیست محیطی در حوزه رودخانه کرج اشاره و وجود مناطق زیبای طبیعی و آبی استان را ظرفیت مناسبی جهت گسترش صنعت گردشگری و اکوتوریسم دانست.

وی کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط با منابع آبی استان را مکلف به تهیه گزارش وضعیت موجود منابع آبی، مشکلات فرار و همراه با پیشنهادات فنی و کارشناسی در حوزه های محیط زیست، کشاورزی، صنعت، گردشگری و ارائه آن در جلسه ماه آینده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز