خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز خبر داد:

راه اندازی مرکز رشد مشترک پیام نور البرز با پارک علم و فناوری و دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۳۸

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز تعامل بین رسانه و دانشگاه را بسیار سازنده ارزیابی کرد و گفت: انعکاس آنچه دانشگاه برای ارائه به قشر جویای تحصیل دارد در سایه اطلاع رسانی های خبری محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، عنایت الله یزدان پناه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن تبریک این مناسبت از اصحاب رسانه تقدیر کرد.

این نشست با هدف معرفی دستاوردها و مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور استان البرز و همچنین بمناسبت روز خبرنگار تحت عنوان "تعامل رسانه و دانشگاه" با حضور جمعی از خبرنگاران در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز تعامل بین رسانه و دانشگاه را بسیار سازنده ارزیابی کرد و گفت: انعکاس آنچه دانشگاه برای ارائه به قشر جویای تحصیل دارد در سایه اطلاع رسانی های خبری محقق می شود.

وی با عنوان اینکه خبرنگاران ناظران تیزبین و دقیقی هستند که با اطلاع رسانی از نادرستی ها پیشگیری می کنند، ادامه داد: خبرنگاران، منافع ملی را اولویت قرار داده و علاوه بر بازگویی مشکلات در ارائه راهکارهای مناسب ارائه کنند.

یزدان پناه در ادامه این نشست به وضعیت دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: علاوه بر اینکه شهریه این دانشگاه حدود یک سوم تا یک چهارم کمتر از شهریه سایر مراکز دانشگاهی است اما پیام نور با بیشترین سهم دانشجو، یک چهارم دانشجویان دانشگاه های دولتی را پذیرش کرده است.

این مسئول دانشگاهی گفت: یک مرکز رشد مشترک با پارک علم و فناوری استان البرز در این دانشگاه ایجاد شد و هفته آینده کارگاه های کارآفرین مستقر خواهند شد. همچنین پارک علم و فناوری مشترک دیگری با دانشگاه تهران در شهرک صنعتی اشتهارد احداث می‌شود که در مرحله امضای انعقاد تفاهم نامه است.

وی به موارد دیگری از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور از جمله امکان آسان تغییر رشته، امکان انتخاب محل آزمون در هر نقطه از کشور، امکان تحصیل هم زمان در دو رشته، کمترین میزان شهریه در میان دانشگاههای شهریه بگیر اشاره کرد.

یزدان پناه ضمن یادآوری تعداد و عناوین رشته های فعال در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور استان البرز، گفت: دومین رشته مقطع دکتری با عنوان دکتری جهانگردی به زودی به رشته های مقطع این دانشگاه اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز