خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس خبر داد؛

فرهنگسرای گلستان فردیس بازسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۸۵۷

شهردار فردیس با اشاره به اینکه دسترسی فرهنگسرای گلستان فردیس برای شهروندان آسان است، گفت: این فرهنگسرا پس از انتقال حوزه های اداری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری، برای استفاده شهروندان بازسازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد روز یکشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی که با حضور معاون امور زیربنایی و حمل و نقل و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس انجام شد، پیشرفت فیزیکی ساختمان شهرداری در شهرک راه آهن را 98 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: عملیات آماده سازی برای تجهیز حوزه های اداری و محوطه سازی این ساختمان در حال انجام است.

وی افزود: ساختمان شهرداری فردیس در شهرک راه آهن دارای فضایی برای استقرار واحدهای اداری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری و فضایی جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان است.

احمدی نژاد اعتبار هزینه شده برای آماده سازی و بهره برداری از ساختمان شهرداری در شهرک راه آهن را حدودا ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مساحت این پروژه ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع بوده و در سه طبقه ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس اکنون در فرهنگسرای گلستان مستقر است، تصریح کرد: با توجه به موقعیت مکانی این فرهنگسرا که در محدوده شهری پرجمعیت است؛ پس از انتقال واحدهای اداری این سازمان به ساختمان شهرک راه آهن، اعتباری برای بازسازی این فرهنگسرا پیش بینی و برای استفاده شهروندان آماده می‌شود.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه پیاده راه، پیست دوچرخه و فضای سبز بلوار شهید اسمی این شهر با پیشرفت 90 درصدی همراه است، عنوان کرد: این فضا حدودا 600 متر طول دارد و از بلوار فضای سبز آغاز شده و تا بلوار شهدا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل سعی دارند هرچه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه را به اتمام برسانند، خاطرنشان کرد: عملیات جابه‌جایی تیرهای چراغ برق و ایجاد روشنایی پروژه نیز انجام شده است.

احمدی نژاد در بخش پایانی سخنان خود به عملیات بهسازی پیاده راه بلوار شهدا حد فاصل فلکه چهارم تا پنجم و مرمت شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی این بلوار اشاره کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی، لازم است این عملیات‌ها هرچه سریعتر به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز