خبرگزاری کار ایران

طی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد؛

آغاز همکاری کمیسیون‌های گردشگری ۴ اتاق بازرگانی کشور با انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۶۶۹

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز از امضاء تفاهم‌نامه همکاری کمیسیون گردشگری ۴ اتاق بازرگانی مازندران، البرز، خراسان رضوی و گلستان با انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران به منظور تقویت زیرساخت‌های این حوزه در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، شادی حاضری در حاشیه برگزاری رویداد گردشگری سبز با محوریت طبیعت درمانی که با حضور روسای کمیسیون‌ گردشگری اتاق‌های بازرگانی ایران، مازندران، البرز، خراسان رضوی و گلستان، رئیس و دبیر انجمن علمی طبیعت‌گردی و مسئولانی از دیگر استان‌ها در این حوزه در شهر رامسر برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده از سوی انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران و مشارکت شهرداری، موسسه آموزش عالی رحمان، فرمانداری و شورای شهر رامسر این رویداد در روزهای سوم و چهارم آبان ماه امسال برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد مهم با حضور رئیس و دبیر انجمن طبیعت‌گردی ایران و اساتید و جمعی از فعالان حوزه طبیعت‌گردی کشور گفت: ارائه راهکارهای توسعه گردشگری پایدار با رویکرد طبیعت درمانی و گردشگری سبز از جمله مسائل مهمی بود که در نشست مشترک و هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های گردشگری اتاق ایران و اتاق‌های بازرگانی ۴ استان کشور به آن پرداخته شد.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز افزود: یکی از رخداد‌های مهم در این رویداد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیسیون‌های گردشگری مازندران، گلستان، البرز و خراسان رضوی با انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران بود.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به گردشگری در حوزه‌ای مانند طبیعت‌گردی که از آن غفلت شده است، گفت: صنعت اکوتوریسم در کشور باید به پویایی لازم دست یابد، بدین منظور ضروری‌ است که از تمامی ظرفیت‌های طبیعی، علمی، آموزشی و فرهنگی در نقاط مختلف کشور برای ارائه خدمات مطلوب و جذب گردشگر خارجی استفاده شود.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد اتاق بازرگانی البرز با اشاره به محور گفتگوهای انجام شده با روسای کمیسیون‌های گردشگری استان‌های مازندران، گلستان و خراسان رضوی گفت: در رویداد گردشگری سبز علاوه بر امضاء تفاهم‌نامه همکاری در خصوص مشارکت در تهیه برنامه‌های راهبردی حوزه طبیعت‌گردی و تولید محتوا در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز