خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خبر داد:

اجرای طرح ایمنی چهارشنبه آخر سال در مدارس استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۱۶

مراسم چهارشنبه سوری برگرفته از آئین های کهن ایرانیان است و جوانان در چنین روزی به آتش بازی و انجام کارهای خطرناک می پردازند و بهتر است این مراسم به سبک سنتی خود برگزار شود.

ایلنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: مردم و شهروندان به هشیار باشند تا چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود.

به گزارش ایلنا در کرج، ابوالقاسم باقری با بیان این مطلب در نشست خبری خود اظهار داشت: مراسم چهارشنبه سوری برگرفته از آئین‌های کهن ایرانیان است و جوانان در چنین روزی به آتش بازی و انجام کارهای خطرناک می‌پردازند و بهتر است این مراسم به سبک سنتی خود برگزار شود.

وی در ادامه افزود: باید فرهنگ ایمنی بین آحاد مردم اشاعه یابد و در این راستا استانداری با اجرای طرح ایمنی چهارشنبه آخر سال در مدارس استان را کلید زد.

باقری یادآور شد: بیشترین میانگین سنی بین ۱۰ تا ۱۴ سال است از این رو مدارس استان باید آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه دهند.

وی در ادامه بیان کرد: همه دستگاه‌های ذی ربط از جمله؛ هلال احمر و آتش نشانی به صورت آماده باش در ایام تعطیلات نوروزی در مکان‌های مشخص شده مستقر هستند و تمهیدات لازم برای کاهش هر چه بیشتر آسیب‌ها و خسارات جبران ناپذیر برای چهارشنبه پایانی سال اندیشیده شده است.

باقری گفت: هر چند ما کمترین طول مسیر جاده‌ای را در کشور داریم ولی از لحاظ تردد پرتردد‌ترین نقاط را دارا هستیم از این رو کار دستگاه‌های امدادی و خدماتی را سخت و زیاد می‌کند در این راستا همه دستگاه‌های ذیربط موظف به کشیک در تعطیلات هستند.

این مسئول در پایان افزود: از آنجایی که نیاز به وجود پد هلی کوپ‌تر در محدوده چالوس به شدت احساس می‌شد برای ایام نوروز ۴ مکان برای احداثپد هلی‌کوپ‌تر درمحدوده‌های نساء، خوزنکلا، ولایت رود و آسارا ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز