خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد:

بیمارستان‌ها تا مهرماه سال جاری حداقل سه ستاره می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۳۸

هتلینگ بیمارستان‌های دولتی به طور کامل بازسازی و نوسازی خواهد شد. به طوری که تمامی بیمارستان‌ها تا مهرماه سال جاری به حداقل استاندارد(سه ستاره) خواهند رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: هتلینگ بیمارستان‌های دولتی به طور کامل بازسازی و نوسازی خواهد شد. به طوری که تمامی بیمارستان‌ها تا مهرماه سال جاری به حداقل استاندارد(سه ستاره) خواهند رسید.

به گزارش ایلنا در کرج، میردهقان در سمینار آموزش طرح تحول نظم سلامت با حضور رئیس، معاونین، روسا و مدیران بیمارستان ها و دیگر اعضای کادر درمان در سالن ابن سینا ستاد دانشگاه برگزار گردید، اظهار داشت: برنامه تحول یک حرکت انقلابی در حوزه بهداشت و درمان است که باید با جدیت پیگیری و انجام شود.

وی ادامه داد: با اجرای این برنامه تهیه دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین دریافت خدمات ازمایشگاهی و تصویر برداری با مسئولیت و تامین هزینه توسط بیمارستان برای بیماران در زنجیره دانشگاه فراهم شده است.

وی افزود: ساماندهی بازار آشفته دارو و تجهیزات پزشکی کشور از لحاظ قیمت و کیفیت و نحوه تامین آنها از دستاوردهای این برنامه است.

معاون درمان تصریح کرد: در این برنامه دسترسی مردم به پزشکان در مناطق محروم افزایش یافته و زمینه بهره‌مندی مردم در نزدیک‌ترین فاصله به مکان زندگی‌شان فراهم می‌گردد. تغییر رفتار پزشکان و ایجاد تمایل در فعالیت در کلینیک های ویژه و افزایش رضایت بیماران مراجعه کننده از دیگر ویژگی های این برنامه است.

دکتر میردهقان با اشاره به به بسته هتلینگ افزود: هتلینگ بیمارستان‌های دولتی به طور کامل بازسازی و نوسازی خواهد شد. به طوری که تمامی بیمارستان‌ها تا مهرماه سال جاری به حداقل استاندارد(سه ستاره) خواهند رسید.

وی در پایان با اعلام چند خبر ویژه اظهار داشت: بررسی به صورت نمونه پرونده های پزشکی مراکز با حضورپزشکان عضو انجمن های تخصصی نظام پزشکی، ابلاغ اعلام لیست قیمت اقلام و تجهیزات مصرفی عمومی، گروه چشم پزشکی، گروه اورتوپدی تا پایان وقت اداری امروز، راه اندازی ستاد فوریت های دانشگاه با حضور پزشکان مقیم و اعضای هیئت رییسه دانشگاه بصورت آنکال ستادی جهت تکمیل تیم نظارت وبازرسی شبانه از بیمارستانها و راه اندازی سایت طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه از امروز از جمله اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اجرای موفق تر برنامه طرح تحول است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز