خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج:

از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید حمایت از تولیدکنندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۹۲۰

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، در بازدید از شهرک صنعتی زیبا دشت، حمایت از تولیدکنندگان وصاحبان صنایع را از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، در بازدید از شهرک صنعتی زیبا دشت، حمایت از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع را از مهم‌ترین برنامه های دولت تدبیر و امید دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد تقی ایرانی، در این دیدار، ضمن قدردانی از تولیدکنندگان و کارآفرینان به‌خاطر کوشش برای استقلال ایران اسلامی گفت: دولت با تمام ظرفیت خود، برای حل مشکلات واحدهای تولیدی، تلاش می کند.

وی با اشاره به تاثیر رانت‌ها بر تضعیف بخش تولید، تحریم‌ها را زمینه ساز به وجود آمدن بسیاری از رانت‌ها ارزیابی کرد.

ایرانی، همچنین با اشاره به جوانی عمده جمعیت ساکنین شهرستان کرج، اظهار امیدواری کرد صاحبان صنایع کرج، با خلاقیت و تلاش بیش از پیش، برنامه های اشتغال زایی و کارآفرینی برای جوانان را توسعه دهند.

در این دیدار، مدیران و صاحبان صنایع شهرک زیبادشت نیز به بیان مسائل موجود در بخش تولید پرداخته و برای حل مشکل واحدهای تولیدی این شهرک با جهاد کشاورزی، که منجر به صدور حکم برای این منطقه بزرگ اقتصادی و صنعتی و باعثدلسردی بسیاری از تولیدکنندگان شده است، خواستار ورود مسوولین و حل مشکلات به صورت جدی شدند.

فرماندار کرج، با دعوت از مدیران صنایع به رعایت قانون و تداوم تولید بی وقفه، قول مساعد داد تا موضوع را از طریق مبادی رسمی و قانونی پی گیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز