خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز:

حجم بالای تردد مسافران در استان البرز، نیازمند برنامه‌ریزی و ساماندهی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۷۴

هر ساله شاهد افزایش اسکان در استان هستیم و مسافران ترجیح می دهند چند ساعتی را در البرز اتراق کنند که این خود نیازمند ایجاد اقامتگاه‌های موقت در استان است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز از تردد۲۵۰ هزار مسافر در مبادی ورودی طالقان طی تعطیلات اخیر خبر داد و با اشاره به حجم تردد‌ها از محورهای مواصلاتی البرز بر ضرورت ایجاد اقامتگاه‌های موقت تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمدرضا البرزی پیش از ظهر سه شنبه در «نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر» استان ضمن اشاره به نقش ستاد دائمی سفر، اظهار داشت: ظرفیت مسافرپذیری در البرز به نحوی است که هر هفته با تحمیل بار ترددی در محورهای چالوس، طالقان و… مواجه است.

وی با بیان اینکه مناطق بخش آستارا چالوس، برغان، ورده و طالقان از جمله مسیرهای ثابت مسافران است، افزود: در تعطیلات اخیر تنها ۲۵۰ هزار مسافر از مبادی ورودی و خروجی طالقان سفر کرده‌اند و این حجم بار مسافر خود نیاز به مدیریت خدمات دارد.

البرزی خاطر نشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده، در دور دوم سفرهای امسال، البرز در زمره استان‌های نخست با حجم ترددی بالا بوده است و همین امر نیز ضرورت برنامه ریزی و ساماندهی لازم را می‌طلبد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز ادامه داد: هر ساله شاهد افزایش اسکان در استان هستیم و مسافران ترجیح می‌دهند چند ساعتی را در البرز اتراق کنند که این خود نیازمند ایجاد اقامتگاه‌های موقت در استان است.

وی افزود: به منظور مدیریت در بحران ترافیک نیز لازم است کلیه دستگاه‌های ذیربط از نیروی انتظامی، راهور، مرکز فوریت‌های پزشکی و.. مشارکت داشته باشند.

البرزی در بخش دیگری روند مدیریت سفر‌ها را با توجه به جوان بودن استان البرز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استان البرز تازه تأسیس است، هر چند همانند استانهای اصفهان و.. نیست، اما در این مدت نیز همپای سایر استان‌های کشور به نحو مطلوبی حرکت کرده و عقب نیست.

وی در پایان افزود: استان البرز در مدیریت تمامی سفر‌ها نقش امداد رسانی خود را نیز به نحو مؤثری مدیریت کرده و به عنوان معین استان تهران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز