خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری البرز خبر داد:

تشکیل کار گروه بررسی بسته خروج غیر تورمی از رکود در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۲۵

این کارگروه، با مشارکت بخش خصوصی و مراکز اجرایی، دستگاه‌های دولتی و تشکل‌ها تشکیل می‌شود.

مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین الملل از تشکیل کار گروه بسته خروج غیر تورمی از رکود استانی خبر داد و گفت: قرار است کار گروه‌ ویژه‌ای برای جمع‌بندی نسخه خروج از رکود تورمی در البرز با توجه به وضعیت استان تشکیل شود و نتایج بررسی آن به دولت ارائه شود.

به گزارش ایلنا در کرج، صمد بهزاد با بیان این مطلب در حاشیه نوزدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: با توجه به تصمیمی که در این شورا صورت گرفته، مصوب شد با دبیری مدیرکل دفتر امور امور اقتصادی، کارگروهی برای مطالعه علمی و کار‌شناسی در خصوص بسته تقدیمی خروج غیر تورمی از رکورد دولت به مجلس که در دست بررسی است تشکیل و نقطه نظرات لازم اخذ شود.

وی افزود: این کارگروه، با مشارکت بخش خصوصی و مراکز اجرایی، دستگاه‌های دولتی و تشکل‌ها تشکیل می‌شود و بخش خصوصی استان البرز در تلاش است با ارایه راهکارهای تخصصی و کار‌شناسی، دولت را در جهت رفع نارسایی‌های این بسته پیشنهادی یاری دهد.

بهزاد گفت: با توجه به وضعیت موجود استان و پایلوت بودن البرز در برخورداری از واحدهای تولیدی، مشکلات استانی احصاء و از طریق نمایندگان در مجلس طرح و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز