خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ضرورت اختصاص اعتباری ویژه، جهت تکمیل زیرساخت‌های البرز

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۴۲

رشد بی‌رویه جمعیت و مهاجرپذیری البرز، معضلات عدیده‌ای را برای این استان ایجاد کرده که این موضوع کار خدمت‌رسانی به مردم را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

استاندار البرز با اشاره به ضعف زیرساختی ادارات البرز، نسبت به سایر استان‌های کشور خواستار تخصیص اعتبار کافی از سوی دولت جهت تقویت این امر در استان البرز شد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمید طهایی، در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور وزیرکشور، معاونین استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: چهار سال از تاسیس استان البرز می‌گذرد اما همچنان برخی از ادارات از داشتن ساختمان اداری محروم هستند که رفع این معضل به نگاه ویژه مسئولان دولت تدبیر و امید نیاز دارد.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که رشد بی‌رویه جمعیت و مهاجرپذیری البرز معضلات عدیده‌ای را برای این استان ایجاد کرده که این موضوع کار خدمت رسانی به مردم را با مشکلاتی مواجه ساخته بیان داشت: طبق آمارهای ارائه شده جمعیت برخی شهرهای استان دوبرابر شده که این ازدیاد جمعیت یقینا افزایش امکانات زیرساختی و خدماتی را دو چندان می‌سازد.

استاندار البرز همچنین در ادامه با اشاره به تردد خارج از ظرفیت روزانه ۱۷۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی البرز، تخصیص اعتباری به عنوان اعتبار راه اندازی استان را برای البرز ضروری دانست و اظهار داشت: این استان باید از اعتبار ویژه‌ای برخوردار شود تا بتواند خود را در حوزه امکانات زیرساختی اداری به سایر استان‌ها نزدیک کند.

حمید طهایی در ادامه، با اشاره به وجود ۳۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی فعال، ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی استان، بهره‌گیری از این پتانسیل‌ها را نیازمند برنامه ریزی‌های مدون و توجه مسئولان دولتی در هموار کردن مسیر توسعه در این استان عنوان کرد.

استاندار البرز در پایان ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از منابع داخلی استان، با برشمردن ظرفیت‌های دانشگاهی و مراکز علمی این البرز، بر لزوم بهره بردن از ظرفیت‌های داخلی استان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز