خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز مطرح کرد:

تلاش برای تبدیل البرز به پایتخت اقتصادی کشور

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۹۳

معاون‌استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: با توجه به هدفگذاری‌های انجام شده و آمار و ارقام نوید بخش بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید، البرز را به تبدیل شدن به پایتخت اقتصادی کشوری نزدیک تر می سازیم.

به گزارش ایلنا از کرج، مراسم افتتاح شرکت تولیدی، خدماتی چوب در کمالشهر کرج به مناسبت دهه فجر با حضور استاندار البرز برگزار شد.

سیروس شفقی معاون استاندار و فرماندار کرج در این مراسم با گرامیداشت و‌ تبریک دهه مبارک فجر گفت: در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال شاهد افتتاح طرح دیگری در زمینه رونق اشتغال هستیم.

وی افزود: هیچ حرکتی از سوی استاندار البرز زیبنده تر از این نیست که در عرصه رونق و تولید و اشتغال جوانان باشند و با توجه به هدف گذاری های انجام شده و آمار و ارقام نوید بخش، شاهد بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و اشتغال در استان خواهیم بود و البرز را به جایگاه تبدیل شدن به پایتخت اقتصادی کشوری نزدیک تر می سازیم.

ایرج موفق مدیرکل صنعت،معدن و تجارت البرز نیز گفت: این شرکت منطبق با تکنولوژی های روز فعال شده و در طرح توسعه تسهیلات مورد نظر در اختیار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دهه فجر امسال، ۵۵ طرح و با اعتباری بالغ بر ۸۲۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۶ هزار و ۱۴۰ نفر خواهد شد.

به گزارش ایلنا،این مرکز با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز