خبرگزاری کار ایران

قیمت شیشه سکوریت 1400 مستقیم بدون واسطه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۵۱۱

گروه صنعتی سازوکار یکی از پیشگامان تولیدات در و پنجره و از اولین سازندگان در و پنچره های UPVC در ایران است. این گروه همچنین بهترین انواع شیشه ها را از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی گرد هم آورده و با قیمت عمده به فروش می‌رساند. از آن جایی که سازوکار یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه در و پنجره است، می توانید اطمینان داشته باشید که تولیدات خود را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تولید می کند، چرا که در این سال ها توانسته رضایت مشتریان عزیز را در سرتاسر کشور به دست آورد.

برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت و خرید به قیمت کارخانه و بدون واسطه همین حالا به وب سایت سازوکار مراجعه کنید و شیشه مورد نیاز خود را بهترین قیمت بخرید.

در این مطلب قصد داریم به قیمت شیشه سکوریت 1400 مستقیم بدون واسطه بپردازیم‌. زمانی که محصولی در کارخانه ای تولید می شود فروشندگان و یا صاحبان مغازه ها آن ها را از کارخانه ها خریداری می کنند و سپس به فروش می رسانند. در این بین برای جا به جایی محصولات از کارخانه ها باید هزینه ای پرداخت کرد. گاهی ممکن است کارخانه در یک شهر باشد و فروشگاه در شهر دیگر که در این صورت فروشنده مجبور می شود هزینه زیادی را برای جا به جایی محصولات خریداری شده پرداخت کند. علاوه بر این هزینه، فروشنده باید از انجام این کار سودی ببرد و به همین علت قیمت محصولات را بالاتر میبرد تا به سود مورد نظر خود برسد. پس فروشنده پس از خریداری محصولات هم هزینه حمل و نقل را به آن اضافه می کند و هم سود مورد نظر خود را. به همین علت خریداران مجبور می شوند هزینه بسیار بیشتری پرداخت کنند. در حالی که اگر آن ها همان محصول را از کارخانه می‌خریدند، هزینه کم تری‌ را پرداخت می کردند. به همین علت همیشه خرید بی واسطه به سود مشتری است. علت این که در این مطلب به قیمت شیشه سکوریت بدون واسطه می پردازیم دقیقا همین مسئله است.

 قیمت شیشه سکوریت 1400 مستقیم بدون واسطه

خرید شیشه سکوریت با کیفیت

دقت کنید که هر کارخانه یا هر فروشگاهی شیشه های سکوریت با کیفیتی را به فروش میرسانند. پس قبل از خرید این نوع از شیشه ها باید از مرغوبیت آن ها اطمینان حاصل کنید. همان طور که گفتیم قیمت شیشه سکوریت بدون واسطه بسیار مناسب تر است و پارامتر هایی که روی بیشتر یا کمتر شدن این قیمت اثر گذار هستند عبارت اند از: متراژ شیشه، رنگی بودن یا رنگی نبودن آن، ضخامت شیشه و فریم آن.

پیش از خرید شیشه سکوریت باید مطمئن باشید که از استحکام کافی برخوردار و همچنین در برابر سرما و گرما مقاوم باشد‌. بعضی از شرکت ها مشاورانی دارند که شما را برای خرید شیشه سکوریت راهنمایی می کنند. برای این که اندازه گیری دقیق را انجام دهید بهتر است که از متر لیزری استفاده کنید.

موارد مختلفی روی قیمت شیشه سکوریت تاثیر می گذارند. به طور مثال این که شیشه سکوریت در چه مکانی مورد استفاده قرار بگیرد تاثیر زیادی روی قیمت آن دارد. قیمت شیشه سکوریت مغازه قیمت متفاوتی با شیشه های سکوریت منازل و آپارتمان ها دارند. همچنین مورد دیگری که روی قیمت شیشه سکوریت تاثیر می گذارد یراق آلات آن است‌. برای استفاده از  شیشه های سکوریت باید یراق آلاتی را در اختیار داشت‌. طبیعتاً هر چقدر که تعداد یراق آلات بیشتر باشد قیمت هم بالاتر می رود. پس پیشنهاد میکنیم قبل از انتخاب و خرید شیشه سکوریت حتما به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم توجه نمایید.

 قیمت شیشه سکوریت 1400 مستقیم بدون واسطه

تفاوت شیشه سکوریت با شیشه لمینت

قیمت شیشه سکوریت از قیمت شیشه لمینت پایین تر است‌. اما از قیمت شیشه های معمولی بالاتر است‌. ساخت شیشه های سکوریت به عملیات پیچیده ای نیاز ندارد در واقع باید روی شیشه های معمولی تغییراتی ایجاد کرد تا آنها به شیشه های سکوریت تبدیل شوند‌. برای سکوریت کردن شیشه ها در ابتدا باید به آن ها حرارت داد‌‌. این کار به وسیله کوره های خاص انجام می شود. دو نوع کوره برای انجام این کار وجود دارد. برخی از کوره ها منتال هستند و برخی دیگر کانوکشن. در کوره های منتال به کمک یک المنت گرما به شیشه منتقل می شود اما در کوره های کانوکشن به کمک هوای داخل کوره شیشه ها حرارت می بینند. کوره کانوکشن گران تر است زیرا شیشه های که تولید می کند با کیفیت تر هستند‌. از آن جایی که قیمت شیشه سکوریت مستقیم بدون واسطه با قیمت شیشه معمولی متفاوت است این دو ویژگی های متفاوتی هم دارند‌. اکنون به برخی از این تفاوت ها خواهیم پرداخت.

  • مقاومت در برابر سرما و گرما: شیشه های که سکوریت شده اند مقاومت بسیار بیشتری در مقابل گرما و سرما دارند. به طور کلی می توانیم بگوییم مقاومت شیشه های سکوریت در برابر سرما و گرما ۳ برابر مقاومت شیشه های معمولی است.
  • مقاومت در برابر ضربه: اصلی ترین و مهم ترین تفاوت بین این دو شیشه در مقاومت آن ها در برابر ضربه است‌. شیشه های سکوریت مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند اما شیشه های معمولی زود می شکنند. ویژگی مثبت شیشه های سکوریت این است که پس از شکستن به قطعات بزرگ و برنده تقسیم نمی شوند. شیشه های سکوریت ۵ برابر بیشتر از شیشه های معمولی در مقابل ضربه مقاوم اند‌.
  • قابلیت برش: شیشه های معمولی را می توان برش داد و یا سوراخ کرد. به طور کلی هر تغییری را می توانید روی شیشه های معمولی ایجاد کنید اما چنین امکانی برای شیشه های سکوریت وجود ندارد. در واقع در ابتدا باید شیشه ها را به هر شکل و اندازه ای که می خواهید در بیاورید و سپس آن را سکوریت کنید.

گروه تولیدی-صنعتی سازوکار یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه عرضه شیشه های سکوریت است که بهترین و باکیفیت ترین شیشه های سکوریت را با قیمت کارخانه و بدون واسطه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در صورت نیاز به خرید شیشه سکوریت یا دریافت مشاوره می توانید به سایت سازوکار مراجعه کنید و با کارشناسان سازوکار در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز