خبرگزاری کار ایران

آموزش راه اندازی IPTV اندروید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۵۱

برای استفاده از اکانت آیپی تیوی بر روی دستگاه های اندروید ، نرم افزارهای بسیار متنوع و متفاوتی وجود دارند که هرکدام قابلیت های خاص خود را دارند .

توجه داشته باشید ممکن است نرم افزار اندروید با توجه به نسخه ANDROID TV و اندروید موبایل در اپ استور مختص به خود موجود باشند و نرم افزار موبایل ممکن است در گوگل پلی تلویزیون یا اندروید باکس در دسترس نباشد .

در این پست تعدادی از مهمترین نرم افزارهای کاربردی برای اندروید را به شما معرفی و نحوه کار با آن ها را آموزش می دهیم .

  1. نرم افزار IPTV SMARTERS
  2. نرم افزار IPTV PRO
  3. نرم افزار GSE SMART IPTV
  4. نرم افزار TiviMate

 

برنامه IPTV SMARTERS

 

این برنامه برای نسخه ی موبایل و تلویزیون قابل استفاده است . دارای دو نسخه رایگان و پولی است که در نسخه پولی امکانات بیشتری در دسترس است . البته پیشنهاد نمی کنیم نسخه اصلی خریداری کنید چون با امکانات نسخه رایگان نیز نیاز شما براورده می شود . با سرچ نام این برنامه در گوگل پلی میتوانید آن را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید .

این برنامه از بخش فیلم‌ها و سریال های تلویزیونی درخواستی پشتیبانی می‌کند. اگر ترجیح می دهید از رابط های مربوطه استفاده کنید، حتی می توانید با پخش کننده های ویدیوی خارجی (مانند Perfect Player و VLC) که با برنامه ادغام میشود استفاده کنید .حتما جهت خرید iptv برای اندروید و کسب اطلاعات بیشتر به سایت iptv مراجعه کنید.

 

Smarters Player در دستگاه های تلفن همراه عالی است اما واقعاًاستفاده از آن در تلویزیون تجربه لذت بخشی خواهد بود .این برنامه قطعا یکی از برنامه های IPTV ضروری برای Android TV است.

نصب برنامه IPTV SMARTERS

برای استفاده از این برنامه کافی است لینک M3U  یا XTREAM CODES تفکیک شده را در کادر های مربوطه آن وارد کنید و وارد اکانت شوید . به همین سادگی اکانت را می توانید نصب و راه اندازی کنید یا می توانید با مراجعه به  سایت سیب آیپی تیوی نحوه نصب تصویری را مشاهده کنید .

 

برنامه IPTV PRO

این برنامه یکی از ساده ترین و محبوب ترین نرم افزار های نصب IPTV است که قابلیت نصب بر روی موبایل اندروید و تلویزیون اندروید و اندروید باکس را دارد . برای دریافت این برنامه کافی است نام IPTV PRO را در گوگل پلی سرچ کرده و ان را نصب کنید . این برنامه دارای نسخه پرو پولی است که خیلی نیازی به تهیه این نسخه نخواهید داشت و با داشتن نسخه رایگان ان می توانید به راحتی اکانت ایپی تیوی خود را بر روی ان نصب و راه اندازی کنید .

برای نصب این برنامه کافی است بعد از وارد شدن به ان ، بر روی ADD PLAYLIST کلیک کنید و در کادر مربوطه لینک M3U دریافتی را وارد کنید . در این برنامه می توانید بخش فیلم و سریال و شبکه های زنده را به صورت تفکیک شده داشته باشید .

علاوه بر این از طریق این برنامه می توانید لینک EPG برای دریافت جدول پخش برنامه های تلویزیونی را نیز داشته باشید تا بتوانید ساعات پخش برنامه های مورد نظر خود را دریافت کنید .

آموزش راه اندازی  IPTV اندروید

برنامه GSE SMART IPTV

یکی از نرم افزار هایی که برای بیشتر سیستم عامل ها ارائه شده است نرم افزار GSE SMART است که برای نسخه اندروید ان می توانید از طریق گوگل پلی نام ان را سرچ و نصب کنید . این برنامه نیز در نسخه پرو دارای هزینه لایسنس است که نسخه بدون تبلیغات است . البته اگر با تبلیغات در حین تعویض کانال مشکلی ندارید می توانید از نسخه تست رایگان iptv ان نیز استفاده کنید.

برای نصب اکانت ایپی تیوی می توانید با انتخاب گزینه ADD REMOTE PLAYLIST را بزنید .لینک M3U خود را وارد کنید و منتظر بمانید لیست شبکه ها و محتوا کامل لود شود . در این برنامه همچنین قابلیت لود EPG وجود دارد که می توانید جدول پخش برنامه ها را از طریق ان مشاهده کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تهیه لایسنس و اموزش تصویری نصب این برنامه می توانید به سایت SIBIPTV مراجعه کنید .  

برنامه Tivi Mate

به نظر ما، TiviMate به بهترین برنامه IPTV برای Android TV است. متأسفانه نسخه موبایل در دسترس نیست.

این برنامه از چندین لیست پخش، تغییر نام کانال ها و دسته ها و دسته های پنهان پشتیبانی می کند. می‌توانید آرم‌های کانال‌های سفارشی را وارد کنید، ترتیب ظاهر شدن کانال‌ها در راهنمای تلویزیون را دوباره ترتیب دهید و از ویژگی جستجو (که هم برای نام کانال‌ها و هم برای نمایش‌های در حال پخش در حال پخش کار می‌کند) استفاده کنید.

نسخه رایگان TiviMate برای افرادی که یک لیست پخش دارند و زیاد تماشا نمی کنند کافی است. اگر از کاربران حرفه ای IPTV هستید، ارزش آن را دارد که به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. این هزینه 4.99 دلار در سال است و به شما امکان می دهد برنامه را روی حداکثر پنج دستگاه نصب کنید.

شما همچنین می توانید یک بار پرداخت 19.99 دلار را بپردازید. اگر به TiviMate Premium علاقه دارید، می توانید آن را با یک دوره آزمایشی رایگان 5 روزه آزمایش کنید. سایت SIBIPTV مرکز رسمی ارائه دهنده انواع لایسنس و اکانت آیپی تیوی این امکان را برای شما فراهم اورده تا اقدام به تمدید لایسنس کنید .

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز