خبرگزاری کار ایران

خرید اقساط و ویژه محصولات فرش وینتیج در قالیکده+ لاکچری های پایتخت!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۱۴

شاید خرید محصولات فرش ماشینی، فرش وینتیج، فرش شگی و ... جز محصولات لاکچری به شمار میروند کهش ما میتوانید به صورت اقساط خریداری کنید.

یکی از نیاز های خانه هر ایرانی از قدیم و در زمان اجداد ما تا الان فرش بوده است. فرشی که ایرانی ها در خانه خود می اندازند، برای زیبایی ظاهری خانه و عوامل مختلفی است. اما امروز غیر از این موارد نشان اصالت ایرانی بودن هم شامل این موضوع است. فرش ها امروز در کیفیت ها و در قیمت های مختلفی عرضه میشوند. اما هدف امروز ما در این بخش این است که برخی محصولات به صرفه برای خرید را به شما عزیزان معرفی کنیم. محصولات فرش های ایرانی شامل فرش ماشینی، فرش فانتزی، فرش وینتیج، فرش شگی و ... میشود. محصولات فرش ایرانی امروز تبدیل به یک بخش بسیار مهم از صنعت ایران شده است. ما امروز ابتدا یک محصول استثنایی با اسم فرش وینتیج را به شما معرفی خواهیم کرد. شما عزیزان میتوانید برای مشاهده محصولات فرش ماشینی از طریق لینک فرش ماشینی این محصول را مشاهده کنید.

فرش وینتیج:

محصولات وینتیج یا همان کهنه نما بر خلاف نامشان یک محصول جدید در بازار فرش ایران است. فرش وینتیج جز محصولاتی است که امروزه به خوبی توانسته به خانه های ایرانی خو بگیرد. طرح ابتدای این محصول ابتدا از کشور ترکیه وارد ایران شده است و به زحمت طراحان فرش ایرانی امروزه به خوبی توانسته با خانه های ما خو بگیرد. فرش وینتیج جز محصولاتی است که بسیار بسیار سریع جای خود را در خانه های اما باز کرده است. این فرش ها نوعی از فرش های ماشینی به شمار میروند که بازار بسیار رقابتی و جذابی دارند. شما عزیزان میتوانید با استفاده از لینک زیر محصولات فرش وینتیج را مشاهده کنید. اما بعد از این بخش قصد داریم به معرفی محصولی استثنایی در بازار فرش ایران بپردازیم. نام این محصول فرش شگی است که در بخش بعدی به صورت کامل تری در مورد ان با شما عزیزان صحبت میکنیم.

مشاهده محصول فرش وینتیج

خرید اقساط و ویژه محصولات فرش وینتیج در قالیکده+ لاکچری های پایتخت!

فرش شگی:

فرش شگی در کلکسیون فرش های ماشینی قرار دارد. این محصول یکی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین محصولات فرش ماشینی به شمار میرود. فرش شگی بیشتر جهت استفاده برای اتاق خواب ها و آشپزخانه ها را دارد. این محصول دارای جنسی نرم نیز میباشد که میتواند  ضمن زیبایی ظاهری به اتاق شما لطافت خاصی را به شما برساند. محصولات فرش شگی جز پر فروش ترین محصولات بعد از محصولات فرش ماشینی و فرش وینتیج به شمار میروند. این محصولات یکی از زیباترین محصولاتی است  که میتوان برای خانه به خصوص اتاق خواب ها استفاده کرد. به دلیل طرح سنگین محصولات فرش ماشینی استفاده از این محصول برای اتاق خواب پیشنهاد داده نمیشود. اما شما عزیزان میتوانید از محصولات فرش شگی  برای اتاق خواب خود استفاده کنید. همچنین باید اشاره کنیم استفاده از فرش وینتیج بیشتر برای محیط حال و پذیرایی خانه است.

برای مشاهده این محصول شما عزیزان میتوانید از طریق لینک فرش شگی قالیکده البرز این محصول را مشاهده کنید. و یا به وبسایت قالیکده البرز مراجعه کرده، سپس از بخش منو فرش فانتزی روی لینک فرش شگی کلیک کرده و محصولات این بخش را مشاهده کنید. این محصول در حال حاضر در فرشواره قالیکده البرز قرار دارد و شما عزیزان میتوانید آن را با تخفیف ویژه خریداری کنید. همچنین ارسال این کالا به سراسر کشور امکان پذیر میباشد. شما نیز میتوانید این کالا را به صورت اقساط از قالیکده البرز خریداری کنید.

فرش ماشینی:

فرش ماشینی همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم اصالت خانه ایرانی و نماد کشور ایران است. این محصول به سراسر دنیا در حال ارسال و فروش است. فرش ماشینی امروز در کیفیت های مختلفی عرضه میشود. کیفیت های موجود در بازار به 3 دسته مرغوب، متوسط و ضعیف تقسیم بندی میشود. دسته بندی مرغوب از جنس نخ خود و بافته شده توسط دستگاه های بافت فرش ماشینی استاندارد است. در فرش های ماشینی با درجه متوجه متوسط ممکن است در بافت این فرش ها از دستگاه های خوبی استفاده شده باشد، اما جنس نخ های ان ضعیف تر و حتی در برخی موارد متفاوت با رنگ های خود در آن زمینه است. در بخش فرش ماشینی با درجه کیفی ضعیف نه از دستگاه های استاندارد استفاده میشود و نه از جنس نخ های با کیفیت. ضمن تفاوت رنگی محسوس در رنگ های یکسان، جنس نخ انها نیز از پلاستیک میباشد.

خرید اقساط و ویژه محصولات فرش وینتیج در قالیکده+ لاکچری های پایتخت!

فرش ماشینی و فرش وینتیج در قالیکده البرز:

فروشگاه بزرگ قالیکده البرز با تنوع زیاد محصولات خود فرش های درجه یک با کیفیت عالی و جنس مرغوب را عرضه میکند. این فروشگاه برای راحتی حال مشتریان عزیز در انتخاب و پرداخت بهترین محصولات فرش ماشینی اقدام به راه اندازی وبسایتی در این زمینه کرده است. قالیکده البرز تمامی محصولات فرش ماشینی، فرش وینتیج، فرش شگی، فرش شنل و ... را در فروشگاه خود عرضه میکند. این فروشگاه قادر به تامین انواع محصولات در این زمینه میباشد. ما در قالیکده البرز میزبان شما مشتریان گرامی خواهیم بود. همچنین ما برای سادگی و راحتی کار شما درگاه پرداخت اینترنتی و همچنین فروش اقساطی کالا های خود را به صورت آنلاین فراهم اورده ایم. شما عزیزان نیز میتوانید برای خرید محصولات خود در این زمینه به فروشگاه قالیکده البرز مراجعه نمایید. 

برای مراجعه به صورت حضوری آدرس فروشگاه در کرج، بلوار باغستان، رو به روی پارک نرگس، بالاتر از خیابان تختی، فروشگاه قالیکده البرز مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده محصولات و خرید آنلاین میتوانید به نشانی اینترنتی https://ghalikadehalborz.com مراجعه کنید.

منبع: قالیکده البرز

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز