خبرگزاری کار ایران

7.5 ویژگی کلیدی برای انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۵۳۸

امروزه در هر سازمان و شرکتی وجود دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد جهت ثبت تردد پرسنل و کارمندان بیش از پیش لازم و ضروری است. چرا که دیگر نمیتوان به روش سنتی و به صورت کاغذی حضور غیاب کارکنان را مدیریت کرد. از این رو انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب که بتواند به خوبی این امر را مدیریت کند برای سازمان های مختلف حیاتی است. در ادامه ویژگی های کلیدی که بهترین دستگاه ساعت زنی باید داشته باشد را بر شمرده و سعی خواهیم کرد شما را در انتخاب دستگاه اکسس کنترل تردد مدنظر شما برای سازمانتان یاری کنید.

7 ویژگی کلیدی برای خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب و دستگاه اکسس کنترل

در خرید دستگاه های کنترل تردد و اکسس کنترل آنچه بیش از قیمت دستگاه حضور غیاب مهم و حیاتی است کیفیت دستگاه های ساعت زنی و امکانات دستگاه کنترل تردد است که موجب یک انتخاب دقیق برای سازمان شما می شود.

1) انتخاب مدل دستگاه حضور غیاب متناسب با نیاز سازمان (اثر انگشت، الگوهای کف دست، تشخیص چهره)

باید به این نکته توجه کنید که شما چه کسب و کاری دارید و استفاده از کدام نوع دستگاه کنترل تردد ضریب خطای کمتری برای شما خواهد داشت.

2) تخلیه آنلاین دستگاه های حضور و غیاب

اطلاعات حضور و غیاب موجود در دستگاه ساعت زنی برای محاسبه کارکرد پرسنل نیاز به تخلیه دارند و توصیه ما این است که از نرم افزاری که بتواند انواع مختلف دستگاه های حضور غیاب موجود در بازار را تخلیه کند استفاده کنید. توصیه ما استفاده از «نرم افزار مدیریت یکپارچه کنترل تردد بایوویشن کسرا» است که این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد.

7.5 ویژگی کلیدی برای انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب

3) توجه به ظرفیت دستگاه حضور غیاب بر اساس تعداد کاربران و پرسنل سازمان

اینکه چه دستگاه ساعت زنی برای سازمان شما مفید است کاملا تابع تعداد پرسنل شما است چرا که دستگاه های تردد مختلف هر کدام از تکنولوژی های مختلف و در ظرفیت های مختلفی در بازار وجوود دارد که باید متناسب با ظرفیت دستگاه حضور و غیاب اقدام به خرید کنید.

4) امکان ثبت تردد پرسنل در شعب مختلف سازمان ها

دستگاه های کنترل دسترسی مختلف باید بتوانند امکان ثبت تردد را در شعب مختلف سازمان ها و شرکت ها داشته باشند.

5) قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب متناسب با نیاز سازمان و یا شرکت

در سازمان های بزرگ به دلیل پراکندگی جغرافیایی و تعدد پرسنل دستگاه های حضور غیابی زیادی برای پوشش کنترل تردد پرسنل نیاز است و همین امر باعث می شود قیمت دستگاه حضور  غیاب عامل تعیین کننده ای در انتخاب دستگاه حضور و غیاب باشد.

6) ارتباط با نرم افزار حضور غیاب و اپلیکیشن حضور و غیاب

دستگاه های اکسس کنترل باید بتوانند ارتباط آنلاین و سریع با سیستم حضور و غیاب و اپلیکیشن حضور غیاب پرسنل داشته باسند و کاربران و مدیران بتوانند به صورت آنلاین ورود و خروج خود و کارکنان خود را مانیتور کنند.

7.5 ویژگی کلیدی برای انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب

7) پشتیبانی مناسب برای دستگاه های ساعت زنی چه در مرحله نصب و چه در مرحله تعمیر

بهترین دستگاه حضور غیاب دستگاهی است که پشتیبانی مناسبی نیز در کلیه مراحل استفاده در سازمان ارائه کند. دستگاه اکسس کنترل باید به سرعت و با سهولت در سازمان شما نصب شده و اگر احیانا نیاز به تعمیر نیز پیدا کرد بتوان آن را با مراجعه به فروشنده آن مرتفع ساخت.

7.5) گارانتی دستگاه حضور و غیاب و خدمات پس از فروش کارآمد

داشتن خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب و داشتن کارت گارانتی دستگاه نکته ای است که در کنار پشتیبانی دستگاه کنترل دسترسی برای هر مدل دستگاه نیاز است و باید در خرید آن دقت کنید.

 

انواع دستگاه ساعت زنی و حضور و غیاب

دستگاه های کنترل دسترسی در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد که از این نوع می توان به دستگاه های ثبت تردد زیر اشاره کرد:

دستگاه های حضور و غیاب کارت خوان بدون تماس

این نوع از دستگاه های ساعت زنی و حضور غیاب جزو ارزان ترین دستگاه های حضور و غیاب به شمار می رود که از قدیم برای احراز هویت کاربران مورد استفاده قرار می گرفته است.

دستگاه های بیولوژیکی اثر انگشت

دستگاه اثرانگشتی حضور غیاب دستگاهی است که از یکتایی اثرانگشت افراد برای احراز هویت کاربران خود استفاده می کند. این نوع دستگاه برخلاف دستگاه اثرانگشتی امکان خطای کمتری دارد و امکان تقلب کمتری دارد.

دستگاه های بیولوژیکی الگوهای کف دست

در این نوع دستگاه ها الگوی کف دست افراد که کاملا یکتا و منحصر به فرد است توسط دوربین دستگاه تردد اسکن و با الگوی مندرج در حافظه دستگاه تطبیق داده می شود و از این طریق هویت فرد احراز و تردد او در سیستم حضور غیاب ثبت می شود.

دستگاه های بیولوژیکی تشخیص چهره

این نوع دستگاه های تردد به نوعی دستگاه های چهره شناسی از روی چشم هستند که با تشخیص عنبیه چشم افراد و چهره فرد اقدام به ثبت تردد افراد می کند.

ما در کسرا آماده ارائه خدمت به سازمان شما هستیم. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت مهندسی کسرا و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های کنترل دسترسی لیست قیمت دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد کسرا را دریافت کنید. همچنین میتوانید شماره تلفن 02141452000 با ما تماس حاصل کنید. ما در کسرا امیدواریم بتوانیم به شما در انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب یاری کنیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز