خبرگزاری کار ایران

ملزومات داشتن فضای حمام لوکس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۱۹۷

داشتن فضای حمام لوکس باعث ایجاد حس نشاط و ارامش برای افراد خانه می‌شود. در این مطلب به شاخصه‌های مناسب برای داشتن یک حمام لوکس اشاره می‌شود.

امروزه با توجه ‌به تغییراتی که در طراحی داخلی حمام‌ها اتفاق افتاده است، المان‌های مختلفی به این بخش از خانه اضافه شده که باید برای داشتن یک حمام مدرن و زیبا به آنها توجه کرد. لازمه داشتن حمام با دکوراسیونی زیبا و رؤیایی، استفاده از وسایل گران‌قیمت و مجلل نیست؛ بلکه تنها کافی است از تجهیزات مرغوب و باکیفیت استفاده نمایید. ما در گروه کارنو به شما کمک می‌کنیم تا با کمترین هزینه، باکیفیت‌ترین خرید را داشته باشید، تا هنگامی که خسته به خانه می‌آیید و نیاز به آرامش دارید یا برای اینکه صبح خود را با نشاط هر چه بیشتر آغاز کنید با دوش‌گرفتن و یا نشستن در وان جکوزی حمام خانه‌ی خود از لحظات خود لذت ببرید.

با کفشورهای خطی حمام رؤیاهایتان را بسازید

چرا باید از کفشور خطی استفاده کنیم؟ در پاسخ به این پرسش از شما می‌پرسیم که آیا به دنبال طراحی شیک و مدرن حمام خود هستید؟ کفشور خطی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با توجه‌ به نیاز و دکوراسیون حمام خود، کفشوری را انتخاب کنید که مناسب سرویس بهداشتی شما است و زیبایی و درخشش بی‌نظیری به آن می‌بخشد. تفاوت‌های این محصول با کفشورهای مرکزی چه در ظاهر و چه در عملکرد و شیوه نصب موجب شده همیشه شاهد رضایت مشتریان این محصول باشیم.

یکی از محاسن کفشور خطی بهینه‌سازی همه‌جانبه سرویس بهداشتی است. فقط با یک شیب یک ‌طرفه و هر ابعاد کاشی، کف‌سازی منحصربه‌فرد خود را خلق کنید و دغدغه از بین‌ رفتن هماهنگی آنها به ‌خاطر حضور کفشور را نداشته باشید. چراکه این کفشورها معمولاً در اطراف محیط و نزدیک به دیواره‌ها نصب می‌شوند و کوچک‌ترین سهم در اشغال فضا را ایفا می‌کنند. از طرفی به‌خاطر شیب یک‌طرفه دیگر حین استحمام حوضچه‌های آب‌های آلوده را مشاهده نخواهید کرد چرا که آب به ‌راحتی هدایت و تخلیه می‌شود.

نگهداری آسان‌تر این کفشورها مزیتی است که حتی به بهداشت محیط هم کمک می‌کند. شاید بپرسید چگونه؟ اجازه دهید از اولین تصاویری که با کلمه کفشور به یاد می‌آوریم شروع کنم. یک فضا پر از مو، حشرات و حیوانات موذی و... آزاردهنده است نه؟ خبر خوب اینکه کفشورهای خطی دارای فیلترهای سبدی هستند که مواد زائد را جمع‌آوری می‌کند و به ‌راحتی می‌توانید با برداشتن درپوش آن سبد را تخلیه کنید. این ویژگی به جلوگیری از گرفتگی سیستم تخلیه حمام با مواد زائد نیز کمک چشمگیری می‌کند.

در نهایت و با تمام محاسن ذکر شده اثبات برتری کفشور خطی کار سختی نیست. پس اگر ظاهر لاکچری، دکوراسیون کارآمد و آسایش زیر سایه تمیزی و زیبایی برایتان مهم است، این محصول باید انتخاب اول و آخر شما برای حمامتان باشد. شما می‌توانید با توجه ‌به نیاز و سبک طراحی حمام خود، دست به خرید کفشور خطی بزنید که مکمل سرویس بهداشتی شما است!

ملزومات داشتن فضای حمام لوکس

با وان جوزی به آرامش سلام کنید

آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که ساعات طولانی در روز مشغول کار و فعالیت هستید و فرصت تفریح و رفع خستگی را ندارید؟ توصیه ما به شما استفاده از وان جکوزی، بهترین دوا برای سلامت جسم و ذهن است. این تجهیز پس از اولین باری که طراحی و تولید شد همه مردم را با خاصیت درمانی ای که دارد شگفت‌زده کرده است و تا امروز بسیار محبوب و پراستفاده است. پس اگر شما هم از دردهای عضلانی، خستگی و استرس رنج می‌برید توصیه می‌کنیم حتماً یک وان جوزی برای حمام خانه خود تهیه کنید.

جت‌های موجود در این محصول یکی از بهترین ماساژورهایی است که می‌توانید تجربه کنید. دردها عضلانی، احساس درد در استخوان‌ها، نداشتن خواب باکیفیت، کمردرد و هر مشکل و درد دیگری که در بدنتان احساس می‌کنید با وان جوزی کاهش و تسکین می‌یابد. پس با خرید این محصول راحت‌ترین و در دسترس ترین تفریح آخر هفته‌های خود را فراهم کنید. با خیال راحت چند ساعتی در آن دراز کشیده و استراحت کنید. زمان زیادی نمی‌گذرد که از خواص درمانی آن شکف زده خواهید شد.

مزایا و محاسن وان جکوزی محدود به تأثیرات آن بر سلامتی نمی‌شود و با توجه‌ به تنوع بالا طرح‌های تولید شده یکی از تجهیزات لوکس و کاربردی حمام است. تنوع وان جکوزی محدود به شکل و اندازه وان نمی‌شود و حتی در انواع رنگ‌ها نیز موجود می‌باشد. شما می‌توانید وابسته به نیاز و دکوراسیون مدنظرتان رنگ‌بندی‌های متفاوتی از قبیل سفید، مشکی، بژ و... را انتخاب کنید. تولید این محصول در اشکالی چون بیضی، مستطیلی، کنج و... با ابعاد و جنس‌های متفاوت باعث رضایت همیشگی خریداران شده است. برای آشنایی و خرید وان جکوزی‌ می‌توانید به صفحه فروش وان جکوزی در بازرگانی کارنو مراجعه کنید.

ملزومات داشتن فضای حمام لوکس

با زیر دوشی کیفیت و طول عمر بالا را تضمین کنید

اگر سرویس بهداشتی و حمام شما هم در فضایی مشترک است و از آلوده ‌شدن حمام خود ناراضی هستید، خرید زیر دوشی بهترین راه‌حل برای رهایی از این مشکل می‌باشد. زیر دوشی در کف حمام و زیر دوش نصب می‌شود به‌ طوری ‌که با تخلیه آب در حمام از نفوذ آن به قسمت‌های دیگر جلوگیری می‌کند. پس این محصول علاوه بر این که دغدغه و مسئله‌ای را برای شما حل می‌کند، ایده‌ای مدرن برای خلق فضایی چشم‌نواز و لاکچری است.

از طرفی شاید برایتان پیش‌آمده باشد که پس از استحمام در حمام لیز خورده و تعادل خود را ازدست‌داده باشید. یکی از حسن‌های زیردوشی دقیقاً در همینجا نمایان می‌شود؛ چراکه این محصول به‌صورت سطح ضد لغزش و امن تولید می‌شود که احتمال لیزخوردن را به حداقل می‌رساند و تجربه جدیدی از قدم‌نهادن در کف حمام را برایتان به ارمغان می‌آورد. پس وقت آن نرسیده که با کف‌سازی‌های قدیمی و کاشی‌کاری‌های پرزحمت خداحافظی کنید؟!

حمام چه کوچک باشد چه بزرگ شما قطعاً زیردوشی مناسب خود را پیدا خواهید کرد. از طرفی اگر جزو افراد سخت‌پسند هستید، بازرگانی کارنو با عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات انتخاب را برای شما آسان می‌کند. چراکه، طرح‌های فراوانی با جنس‌های متنوع مثل ورق‌های پلیمری با پوششی از رزین اکریلیک، سرامیک، فایبرگلاس و... معمولاً به رنگ سفید و در انواع ابعاد مربع و مستطیل ارائه می‌کند. پس اگر شما هم از حمامتان خسته شده‌اید، به‌راحتی و باکیفیت تضمین شده خرید زیردوشی را، از بازرگانی کارنو انجام دهید.

ملزومات داشتن فضای حمام لوکس

بازرگانی کارنو، برای هر سبک و سلیقه‌ای

همه ما برای هر بخش از خانه همیشه بهترین، لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات را می‌خواهیم. شاید ساعت‌های طولانی در فروشگاه‌های زیادی دنبال تجهیزات متناسب با سلیقه‌مان گشته‌ایم؛ ولی آنچه که می‌خواستیم را پیدا نکرده‌ایم. گروه آورده‌های ساختمانی کارنو اینجاست تا با مشاوره و ارائه بهترین محصولات، شما را در بازسازی و طراحی حمامی زیبا و مدرن کمک کند. شما می‌توانید با کمترین قیمت و با ضمانت از بازرگانی کارنو خرید کنید. مطمئن باشید که مورد انتخابی شما در کارنو، نیازهای شما را کاملاً برآورده می‌کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز