خبرگزاری کار ایران

سپهر با یک پله صعود به رتبه هفتم رسید

استمرار رکوردشکنی های پرداخت الکترونیک سپهر با تصاحب جایگاه هفتم بازار

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۰۷

بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در آبان ماه 1402 توانست با 2 پله صعود در یک سال در بین شرکت های حوزه پرداخت به لحاظ سهم مبلغی از کل ابزارهای پذیرش رتبه هفتم را به خود اختصاص دهد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، این شرکت نسبت به سال گذشته رشد 2.56 درصدی در شاخص سهم بازار مبلغی معادل 36 همت را به دست آورده است. این افزایش که در ادامه روند رو به صعود ماه های قبل در شاخص های مختلف بوده، حاصل مدیریت تحول گرا و پیگیری اهداف جسورانه این مجموعه است که با در نظر گرفتن انسجام مدیریتی موجود، انتظار می رود این مسیر تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.

هدف گذاری میان مدت این شرکت قرار گرفتن در بین 5 شرکت برتر صنعت پرداخت کشور و مرتفع نمودن نیازهای پرداختی جامعه مشتریان فعلی و آتی سپهر است. همچنین طراحی و تولید محصولات نوآورانه منطبق با تغییرات فناوری و خواسته مشتریان جزء اهداف اصلی این شرکت می باشد. شایان ذکر است این شرکت طی ماه های اخیر توانسته در عمده شاخص های اصلی گزارش شاپرک، دستاوردهای قابل توجهی داشته باشد.

حمزه آقابابایی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، بهبود جایگاه بانک معظم صادرات در جذب منابع را از اهداف عملیاتی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برشمرد و تاکید نمود در این مسیر توسعه نیروی انسانی کارآمد، استفاده بهینه از ظرفیت های خلاق موجود و توانمند یکی از اصول اساسی و مهم این شرکت می باشد که نتیجه آن کسب رتبه های بالاتر نیز خواهد بود.

وی این موفقیت را حاصل برنامه ریزی درست، دقیق ، نظم و همت پرسنل این شرکت و همچنین هم‌ سویی استراتژی های سپهر و بانک معظم صادرات در راستای توسعه سهم بازار و سود آوری دانست.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز