خبرگزاری کار ایران

رونمایی از لیفتراک 12 تن کارا

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۲۸

لیفتراک 12 تن دیزل مجهز به موتور پر قدرت CUMMINS با مصرف سوخت کمتر و آلایندگی کمتر به یکی از محبوب ترین لیفتراک ها در بازار تبدیل کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه کارا ماشین آرنا، خرید لیفتراک سرمایه‌گذاری بزرگی است و می‌تواند اندوخته سرمایه بسیاری را برای شما رقم بزند در این میان اگر بار سنگین و صنعتی دارید که نیاز به لیفتراک‌ها با تناژ بالاتری دارد بیشتر در صدد انتخاب بهترین، لیفتراک هستید( واژه" انتخاب بهتر لیفتراک" یعنی لیفتراکی مناسب برای عملکرد منحصربه فرد شما که می‌تواند در پس انداز، افزایش بهره‌وری و کاهش کلی خرابی، کمک کند.) ادامه این مطلب را بخوانید.

لیفتراک 12 تن کارا ماشین آرنا با توجه به محل کار و همچنین حمل بار سنگین نیازمند دقت بالایی است و راننده باید دید خوبی نسبت به اطراف داشته باشد تا هم قابلیت حرکت دقیق در حداقل مکان را داشته باشد و هم از خطرات احتمالی جلوگیری کند این موضوعات یعنی ایمنی راننده و سلامت بار، در لیفتراک‌های 12 تن کارا ماشین آرنا رعایت گردیده است.

رونمایی از لیفتراک 12 تن کارا

علاوه بر این لیفتراک 12 تن دیزل کارا با امکانات کامل شامل اتاق مسقف راننده ،کابین کامل شامل شیشه جلو، عقب، سقف، درب‌های کناری و برف پاک‌کن،حرکت عرضی شاخک‌ها

side shifter، موقعیت دهنده شاخک fork position و پانل داشبورد، علائم هشداردهنده اتوماتیک، مجموعه چراغ‌های مختلف و....ارائه می گردد.

مشخصات داخل کابین

فرمان هیدرولیک نرم و راحت بازدهی جدیدی را ارائه می‌دهد، علاوه بر آن اهرم‌های هیدرولیکی برای انجام کارهای مجزا طراحی شده است که در سمت راست راننده قراردارد.

صندلی راننده مجهز به سیستم فنربندی می‌باشد تعلیق تشک آن نیز با وزن راننده قابل تنظیم است

ترتیب قرارگیری پدال‌ها همانند ترتیب قرارگیری پدال‌های اتومبیل است و فضای بزرگ و وسیع جلوی پای راننده بدون هیچ مانعی حرکت و راحتی پاهای راننده را امکان پذیر می‌سازد .

طراحی جایگاه راننده به گونه‌ای می‌باشد که علاوه بر حفظ راحتی میان دید وسیعی در جلو، طرفین و بالای سر در اختیار راننده قرار می‌دهد. در نهایت اکسل فرمان دوتکه بسیار مقاوم با ساختار مخصوص، دقت بالا جهت جلوگیری از سایش غیر متعارف لاستیک‌ها را دارا هستند.

مشخصات موتور

موتور لیفتراک‌های دیزل12 تن کارا ماشین CUMMINS ( کمنز آمریکا) است، چهار زمانه و شش سیلندر می‌باشد، ویژگی مخصوص موتور این لیفتراک آلودگی کم، همراه با مصرف سوخت کم، ناشی از پروسه پاشش سوخت می‌باشد. توان موتور آن ۱۲۸KW  است و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۳ می‌باشد.

فشار روغن موتور و دمای خنک کننده موتور بطور مداوم از طریق نمایشگر در پانل اعلام می‌گردد. و قطع کن اضطراری در موتور، مانع گرمایش بیش از حد مجاز می‌شود .

مشخصات کلی

این مدل لیفتراک‌ها ظرفیت حمل بار 12تن را دارند. با حداقل شعاع چرخش 4450 میلی‌متر

طول دستگاه بدون شاخک 4855میلی‌متر و عرض آن 2250 میلی‌متر است باید گفت این لیفتراک ها دارای پین یدک‌کش بر روی وزنه تعادلی هستند علاوه براین مجهز به سنسور هوشمند گازوئیل جهت تعویض فیلتر گازوئیل

سیستم خنک کننده مجهز به رادیاتور آب و روغن که به کمک پروانه موتور، گیربکس و موتور همزمان خنک می‌گردد.

ماشین‌های لیفتراک دیزلی 12 تن کارا

قلب تپنده شرکت کارا ماشین آرنا امور مشتریان آن است به همین دلیل امتیازاتی که کارا ماشین برای مشتریان و طرفداران لیفتراک‌ 12تن دیزل کارا در نظر گرفته است شامل : 

1.کلیه دستگاه‌ها دارای یک سال یا 2 هزار ساعت گارانتی است در صورت تمایل مدت گارانتی پس از احتساب هزینه‌های مربوطه به مدت یک سال قابل تمدید می‌باشد.

2.دارای 10 سال خدمات پس از فروش است (وارانتی)

3.تامین قطعات و الحاقیات

4.تعمیرات لیفتراک‌های شما با انواع موتورها موجود در بازار

5.اعزام نیروی فنی در کمترین زمان ممکن به سایت مشتری

6.سرویس‌های دوره‌ای رایگان جهت بهبود راندمان کار با دستگاه‌ها و آشنایی هرچه بیشتر اپراتورها

در پایان باید اذعان داشت لیفتراک 12 تنی دیزلی  بخش ضروری بسیاری از صنایع است و انتخاب لیفتراک مناسب می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد. هنگام انتخاب یک لیفتراک دیزلی عواملی وجود دارد: ظرفیت بارهای شما، فضای موجود در تاسیسات شما، ارتفاع قفسه‌ها و بهره‌وری سوخت.

دستگاه لیفتراک 12 تن هم اکنون در شرایط آب و هوایی مختلف ایران و همچنین در صنایع مختلف (پتروشیمی، نفت، گاز، متالوژی، چوب و ...) بکار گرفته شده است.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت لیفتراک می‌توانید از طریق شماره 02153149000 با کارشناسان فروش شرکت کارا ماشین آرنا در تماس باشید.

رونمایی از لیفتراک 12 تن کارا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز