خبرگزاری کار ایران

بهترین کارخانه ساخت سازه فلزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۲۹

شرکت ها و کارخانه های زیادی هستند که در زمینه ساخت اسکلت فلزی و سازه فولادی فعالیت دارند. در این محتوا قصد داریم 5 تا از بهترین کارخانه های ساخت سازه فولادی و فلزی را به شما معرفی کنیم.پس تا انتها محتوا همراه ما باشید.

 

لیست شرکت های سوله سازی

1.پولاد سازه

در سال ۱۳۶۸ شرکت پولاد ‌سازه ‌لاهیج، با نام تجاری گروه صنعتی لاهیجی توسط آقای مهدی نژاد باقر لاهیجی در شهرستان لاهیجان تأسیس شد. این شرکت سازنده اسکلت فلزی با هدف ساخت اسکلت‌های فلزی و سوله، به منظور ارائه خدمات به مردم عزیز منطقه گیلان فعالیت خود را آغاز کرد و در پروسه زمان پس از گذشت چندین دهه از فعالیت این مجموعه، پولاد سازه به یکی از بهترین کارخانه های ساخت سازه فولادی در کشور تبدیل شده است.

 

کارخانه ساخت اسکلت فلزی

شرکت پولاد سازه قادر به ارائه خدمات در سراسر ایران است. اما تمرکز فعالیت این شرکت بر روی استان‌های شمالی کشور معطوف می باشد و به همین دلیل مزیت رقابتی خود را در سطح منطقه ثابت کرده‌ است.

بهترین کارخانه ساخت سازه فلزی

خدمات پولاد سازه

از خدمات پولاد سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی، ساخت و اجرا انواع اسکلت فلزی ( برای مشاهده کلیک نمایید)
  • طراحی، ساخت و اجرا انواع سازه فلزی ویلایی
  • طراحی، ساخت و اجرا انواع اسکلت فلزی ساختمان های آسمان خراش
  • طراحی، ساخت و اجرا انواع سوله ( برای مشاهده برروی لینک مربوطه کلیک نمایید)
  • طراحی، ساخت و اجرا انواع پل

 

چرا پولاد سازه؟

در مجموعه پولاد سازه، تمام تمرکز بر روی ارتقاء کیفیت و دقت در اجرای پروژه‌های ساختمانی می باشد. علاوه بر این اصول پایه‌ای و اساسی، پولاد سازه خدماتی ارائه می‌دهد که برای کارفرمایان مزایا و امتیازاتی فراهم می‌کند. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره شده است:

  • تعامل بالا با کارفرما: در پولاد سازه، تعامل به عنوان اصل اولیه شناخته می‌شود.  در این شرکت با تلاش برای اطمینان از رضایت کامل کارفرمایان و ارتقاء سطح هماهنگی با نیازهایشان، با تعامل دو طرفه و سازنده، همه مراحل طراحی و اجرای پروژه انجام می شود.
  • قابلیت اجرای پیچیدگی‌ها: یکی از ویژگی‌های برجسته پولاد سازه، به کار گیری تیمی  از متخصصان باتجربه است که قادرند پیچیده ‌ترین سازه‌ها را با دقت و استواری در مراحل طراحی و اجرا عملی کنند. برای تیم متخصصان طراحی و اجرایی این شرکت، هیچ چالشی انجام نشدنی نیست و همیشه آماده‌اند تا با ابتکار و دانش خود، هر پروژه‌ای را به اجرای موفق برسانند.
  • دقت در اجرای کار: دقت و ظرافت، همان طور که در ابتدا بیان شد، از اصول بنیادین و خطوط قرمز تیم پولاد سازه است.
  • خلاقیت در طراحی و اجرا:  تیم طراحان و گروه اجرایی پولاد سازه از مهندسین جوان و خلاقی تشکیل شده است که با انگیزه و انرژی بالا به بروز خلاقیت‌های مثبت در کار می‌پردازند. این خلاقیت‌ها اغلب موجب شگفت زده شدن کارفرمایان می‌شود.
  • کار کردن با کارفرمایان و معماران مطرح کشور:  پولاد سازه افتخار می‌کند که توانسته‌ با معماران و کارفرمایان برجسته کشور، قرارداد ببند و با بهترین‌ها همکاری کند و این تجربیات را در رزومه خود قرار داده است.

بهترین کارخانه ساخت سازه فلزی

مراحل انجام پروژه در پولاد سازه

مشاوره

در شرکت پولاد سازه، برای اجرای کار دو حالت وجود دارد. اولین حالت زمانی رخ می‌دهد که کارفرما با ارائه نقشه، تیم پولاد سازه را مأمور طراحی و اجرای اسکلت ساختمان می‌کند. دومین حالت در صورتی رخ می‌دهد که کارفرما از نقشه محروم است و در این صورت، طراحی و اجرای اسکلت فلزی بر عهده تیم پولاد سازه است که می‌تواند بر روی نقشه ساختمان تأثیرگذار باشد. در هر دو حالت، مشاوره تخصصی با کارفرما، می‌تواند نیازها و خواسته‌های او را در همان گام اول برای شرکت پولاد سازه روشن کند.

مدل سازی سه بعدی

بعد از تعیین نیازها، خواسته‌ها، شرایط ساختمان و هدف نهایی، طراحان پولاد سازه با تجربه، با استفاده از نرم ‌افزار Tekla به طراحی مدل سه‌ بعدی اسکلت فلزی و جزئیات آن می‌پردازند.

عقد قرارداد

بعد از انجام طراحی سه ‌بعدی و برآورد هزینه، قراردادی بسته می‌شود که در آن زمان اجرا، ویژگی‌های فنی، تعهدات طرفین و زمان تحویل گفته می‌شود.

تهیه متریال

بعد از عقد قرارداد، شرکت پولاد سازه اقدام به تهیه متریال و مواد اولیه مورد نیاز می‌کند. این متریال به صورت شیت‌های خام تهیه شده و در کارخانه با استفاده از دستگاه‌های مدرن، ستون، باکس، ستون‌های H و دیگر قطعات اسکلت تولید می‌شوند.

ساخت سازه

در مرحله بعد، با بهره‌ گیری از متریال آماده شده، فرآیند ساخت اسکلت فلزی در کارخانه پولاد سازه آغاز می‌شود. اسکلت ساختمان به صورت قطعات کد گذاری شده از جمله ستون‌ها، تیرها، فلنجی‌ها و سایر اتصالات، بر اساس نقشه ساختاری ساخته و در نهایت رنگ‌ آمیزی می‌شوند.

نصب سازه در محل

بعد از آماده ‌سازی، تمام قطعات به محل نصب ارسال می‌شوند و در آنجا پروژه نصب آن‌ها آغاز می‌شود.

 

بهترین کارخانه ساخت اسکلت فلزی شمال کشور

تمایز پولاد سازه که این مجموعه را به  بهترین کارخانه ساخت اسکلت فلزی شمال کشور تبدیل کرده است، ارتباط متقابل بین واحد فنی شرکت و دفاتر معماری است، که منجر به هماهنگی بین سازه و معماری می‌شود. این رویکرد باعث شده است که پولاد سازه افتخار همکاری و تعامل با برترین معماران کشور را داشته باشد.این کارخانه ساخت اسکلت فلزی قادر به انجام کامل فرآیند ساخت سازه‌های فولادی از صفر تا صد می باشد

 

راه های ارتباطی پولاد سازه

فاز یک : گیلان، لاهیجان، حاجی آباد

فاز دو: گیلان، لنگرود،شهرک صنعتی نالکیاشهر

شماره تماس: 01342237080

شماره تماس: 09113430141

نشانی اینترنتی: poolad-sazeh.com

اینستاگرام: poolad_sazeh

 

2.سوله ایران

شرکت سوله ایران از بهترین تولید کننده های سازه‌های فولادی می باشد که در سال 1364 با تلاش جمعی از افراد دانش آموخته در دو شعبه تهران و بوشهر تأسیس شد. این شرکت همواره سعی کرده است از روش‌های نوین برای گسترش فعالیت‌ها استفاده کند و با توجه به پیشرفت فناوری و علم، فرصت‌های مناسبی را برای کارکنانش فراهم کند. از خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات مهندسی در مراحل گوناگون پروژه.
  • مدیریت و مهندسی در زمینه خرید و تدارکات.
  • اجرا و انجام پروژه‌های عمومی در حوزه ساختمانی و تاسیسات.
  • ارائه خدمات بازرگانی به صورت کلی.
  • اجرا، نصب و راه‌اندازی پروژه‌های صنعتی و غیر صنعتی، به ویژه در حوزه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی.

شماره تماس دفتر مرکزی : ۹۱۳۰۸۱۰۸ - ۰۲۱

شماره تماس دفتر بوشهر : ۳۳۵۴۹۰۸۹ - ۰۷۷

 

3.کاویان سوله تهران

شرکت تولیدی و صنعتی کاویان سوله، یکی از برترین تولیدکنندگان سازه‌های فولادی است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. با بهره‌گیری از امکانات روز و استفاده از متخصصان حرفه‌ای، این شرکت طبق استانداردهای بین‌روز در حوزه‌ی سازه‌های فلزی، انواع اسکلت‌های فلزی با ارتفاع‌ها و دهانه‌های مختلف را طراحی و تولید می‌کند.

شماره تماس: ۰۲۳۳۱۱۹۸

 

4.ناظران سازه

ناظران سازه با ارائه خدمات در زمینه ساخت سازه‌های فلزی صنعتی و ساختمانی، و همچنین طراحی و ساخت سوله، با استناد به تجربه، دانش و تخصص، وارد این عرصه شده  است.

فعالیت‌های کارخانه ساخت اسکلت فلزی ناظران سازه بیشتر در حال حاضر در استان‌های البرز، تهران، قم، و اراک انجام می‌شود

شماره تماس: 09128662060

 

5.نوین سوله

شرکت نوین سوله یکی دیگر از بهترین شرکت ها که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به نیازها و ضرورت‌های صنعت، به ویژه افزایش جهانی قیمت فولاد، تمرکز خود را بر روی طراحی، ساخت، و بهینه‌سازی سازه‌های فولادی گذاشت. هدف این شرکت این بود که توانایی تولید سازه‌های سبک و در عین حال با استحکام و استقامت بالا را داشته باشد.

این شرکت افتخار دارد که در این دوره زمانی پروژه‌های متنوعی از جمله صنعتی، ورزشی، تفریحی، دام و طیور، و پروژه‌های خاص را با استفاده از روش سازه خرپایی دوگانه در نقاط مختلف کشور به اتمام رسانده است.

شماره تماس:  09199911554 - 09369320166

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز