خبرگزاری کار ایران

جمع بندی کنکور 1403 با مدرسه مجازی آی نو

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۹۱

این روزها که به کنکور نزدیک می‌شویم، بحث مرور و جمع بندی، حسابی داغ است. شاید به نظرتان جالب به نظر برسد که در کنکور سال‌های گذشته برخی از دانش‌آموزان توانسته‌اند با جمع بندی اصولی، تا 1300 نمره تراز خود را بهبود بخشند.

 

 ممکن است بگویید جمع بندی برای کسی است که تا این‌جای مسیر، مطابق با برنامه پیش رفته و حالا حسابی آماده است؛ اما این‌طور نیست.

 برنامه‌ی جمع بندی کنکور آی نو جوری طراحی شده است تا هر دانش‌آموز بتواند در زمان باقی‌مانده، خودش را برای شرکت در آزمون کنکور، به ویژه کنکور اردیبهشت 1403 آماده کند.

 

محتوای جمع بندی کنکور آی نو شامل چیست؟

 مدرسه‌ی مجازی آی نو یک مسیر آموزشی یکپارچه برای دانش‌آموزان طراحی کرده است. شما می‌توانید ویدیوهای آموزش کتاب درسی را با بالاترین کیفیت و با تدریس معلم‌های برتر مدارس تهران، به‌شکل رایگان در سایت مدرسه مجازی آی نو تماشا کنید.

اما اگر کنکوری هستید و می‌خواهید در زمان باقی‌مانده برای کنکور 1403 آماده شوید، آی نو برای شما محتوای ویژه‌ای تهیه کرده که شامل موارد زیر است:

 

  • مشاوره‌ی آموزشی حرفه‌ای ویژه‌ی دوران جمع بندی: برای این‌که بتوانید به شکل بهینه از زمان کوتاه باقی‌مانده استفاده کنید بهتر است که از مشاورهای متخصص آی نو کمک بگیرید. در ویدیوهای مشاوره‌ای، تمام نکاتی که شما برای زمان جمع بندی کنکور نیاز دارید، آورده شده است. به جز این، می‌توانید با کامل کردن فرم مشاوره در سایت آی نو، به شکل مستقیم با مشاورها صحبت کنید و مسائل‌تان را با آن‌ها در میان بگذارید.

     

  • تدریس معلم‌های برتر و طراح سوالات آزمون: حالا که زمان خیلی کمی تا کنکور باقی مانده بهتر است به جای جست‌وجو کردن و گشتن دنبال معلم و کلاس خصوصی و... با یک تیم از معلم‌های برتر مدارس تهران همراه شوید. معلم‌های ارائه دهنده‌ی ویدیوهای نکته و تست آی نو، سال‌ها سابقه‌ی تدریس و تالیف کتاب‌های کنکور و طراحی سوالات آزمون را دارند. این یعنی قرار است بدون هدر دادن وقت و انرژی، تمام نکات تستی و کنکوری را به شیوه‌ی کاربلدهای این حوزه یاد بگیرید.

     

  • آموزش نکات تستی و آنالیز تست‌های نکته‌دار: با  مشاهده ویدیوهای نکته و تست جمع بندی کنکور آی نو، با شیوه‌های مختلف طراحی سوالات تستی از هر مبحث آشنا می‌شوید و تله‌های تستی را کشف می‌کنید. همچنین در این ویدیوها، شیوه‌های استاندارد تست‌زنی را یاد می‌گیرید و از این راه، سرعت تست‌زنی‌تان را افزایش می‌دهید. این یعنی فرصت دارید زمان آزمون کنکور را برای رسیدگی به تست‌های وقت‌گیر، ذخیره کنید.

     

  • بررسی آزمون‌های کنکور 10 سال گذشته: با مرور تست‌های سال‌های گذشته، تیپ‌های مختلف از هر تست را بررسی می‌کنید و با الگوی طراحی سوالات آزمون آشنا می‌شوید. در مسیر آنالیز تست‌های آزمون‌های 10 سال، تمام مباحث را به شکل ترکیبی مرور و جمع بندی می‌کنید.

     

  • بانک تست‌های طبقه‌بندی شده از ساده تا دشوار: سوالات آزمون کنکور به شکل استاندارد ترکیبی از تست‌های ساده و دشوار است. بسیاری از دانش‌آموزها تست‌های بسیار ساده را از دست می‌دهند چون انتظار دیدن سوالات ساده را ندارند. بانک تست‌های طبقه‌بندی شده به شما کمک می‌کند تا ساده‌ترین و سخت‌ترین تست‌های طرح شده از هر مبحث را ببینید و برای هر نوع تستی، آماده باشید.

جمع بندی کنکور 1403 با مدرسه مجازی آی نو

 

جمع بندی کنکور آی نو برای چه کسانی مناسب است؟

  • اگر فکر می‌کنید در نقطه‌ی صفر هستید: نگران نباشید! ویدیوهای نکته و تست جمع بندی کنکور آی نو به تفکیک درس و پایه، تهیه شده تا شما بتوانید مباحث تست‌خیز را به شکل جداگانه بررسی کنید و در مدت زمان باقی‌مانده، درصد مطلوبی از هر درس را مرور و جمع بندی کنید. همچنین با توجه به این که بسیاری از دانش‌آموزها کنکور اردیبهشت را جدی نمی‌گیرند، شما می‌توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید و با ویدیوهای نکته و تست آی نو، شانس‌ نتیجه گرفتن از کنکور اردیبهشت را از دست ندهید.

     

  • اگر فکر می‌کنید هرچه خوانده‌اید، فراموش کرده‌اید: این حس شما کاملا طبیعی است. بیشتر دانش‌آموزها در ماه‌های پایانی دچار این حس می‌شوند. مهم‌ترین مساله این است که روحیه‌تان را نبازید. تا این‌جای مسیر را پیش آمده‌اید، حالا فقط کافی است به خوانده‌هایتان نظم بدهید و یادگیری‌تان را تثبیت کنید. یادتان باشد خیلی از دانش‌آموزها فرصت طلایی عید را از دست می‌دهند و از درس فاصله می‌گیرند. شما می‌توانید با ویدیوهای نکته و تست جمع بندی آی نو، از وقت باقی‌مانده استفاده کنید و با برنامه‌ریزی فشرده، خودتان را به کنکور اردیبهشت برسانید. مطمئن باشید با توجه به این که کنکور اردیبهشت برای بسیاری از دانش‌آموزها جنبه‌ی آزمون آزمایشی را دارد، شما می‌توانید بهترین نتیجه‌ی ممکن را بگیرید.

     

  • اگر فکر می‌کنید به تسلط کافی رسیده‌اید و برای کنکور آماده‌اید: بانک تست‌های طبقه‌بندی شده از ساده تا دشوار دقیقا برای شما طراحی شده است تا با تمرین تست‌های دشوار و ورود به باشگاه صدتایی‌های آی نو، خودتان را برای تسلط صد در صدی آماده کنید. مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌پشت را که یادتان نرفته؟ خیلی از دانش‌آموزهای قوی مثل همان خرگوشی هستند که مسابقه با لاک‌پشت را جدی نمی‌گیرد و فرصت را از دست می‌دهد. پس قبل از این که درگیر مهمانی‌ها و شلوغی‌های عید شوید، برنامه‌ی درسی‌تان را تنظیم و با ویدیوهای نکته و تست جمع بندی کنکور آی نو، رتبه‌ی دلخواهتان را شکار کنید.

جمع بندی کنکور 1403 با مدرسه مجازی آی نو

چه‌طور ویدیوهای نکته و تست جمع بندی کنکور آی نو را تهیه کنیم؟

 برای دسترسی به ویدیوهای نکته و تست جمع بندی کنکور آی نو فقط کافی است وارد صفحه‌ی «خرید اشتراک جمع بندی کنکور» شوید و متناسب با رشته‌ی تحصیلی‌تان، اشتراک موردنظرتان را تهیه کنید.

شما با پرداخت ماهانه 490 هزارتومان به تمام ویدیوهای نکته و تست با تدریس بهترین معلم‌های مدارس تهران و طراحان سوالات آزمون، دسترسی خواهید داشت و می‌توانید در مدت زمان باقی‌مانده خودتان را برای قبولی در رشته‌ی دانشگاهی موردعلاقه‌تان آماده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز