خبرگزاری کار ایران

برزین خواننده جوان ایرانی و آهنگ های خاطره انگیزش

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۰۸۶

برزین خواننده جوان ایرانی می باشد که آهنگ های خاطره انگیزش در ذهن مردم نقش بسته است و تاکنون توانسته است نگاه های زیادی را به سمت خودش کشانده است. در مقاله امروز با برزین علایی بیشتر آشنا می شویم و آهنگ هایی را که تاکنون به بازار موسیقی ارائه کرده است را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

بیوگرافی برزین

برزین نام هنری برزین علایی می باشد که از سال 1395 نیمه حرفه ای و از سال 1401 نیز پا به مسیر حرفه ای ساخت و انتشار موزیک نهاد. او دارای DBA یا دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار و تجارت و بیزنس می باشد و هم اکنون نیز مدیریت شرکت برزین کارتن پارس را عهده دار است. در این شرکت بیش از 100 کارمند مشغول به کار هستند که این خود کارآفرینی موفقی از ایشان می باشد. موفقیت برزین در موسیقی اش نیز پیداست، چرا که تاکنون توانسته است قطعات بسیار قوی را با افراد صاحب نامی منتشر کند. 

برزین خواننده جوان ایرانی و آهنگ های خاطره انگیزش

دانلود موزیک برزین به نام هوای عشق

آهنگ های برزین

برزین تاکنون موزیک های بسیار قوی را به بازار موسیقی ارائه کرده است که از جمله آن ها می توان به هوای عشق، خانوم گل، اون که رفته، خانوم حساس، گل بهار، یواش یواش، هم آغوش، عطر تو، گیسو، شال زرشکی، کنار تو، و .. اشاره نمود. در این آهنگ ها وی موسیقی دانانی همچون فتاح فتحی، عماد طغرایی، موهان، علیرضا جاوید، فرشاد میرزایی، علی یزدانی، و .. سابقه همکاری دارد. هم چنین وی در حال تولید موزیک های جدیدی می باشد که به زودی به بازار عرضه خواهند شد که یکی از آن ها موزیک احساسی جدیدش به نام شبگردی می باشد. یکی از شاخصه های برزین، ساخت موزیک های متنوع و ویدیو های جذاب هست که پخش وسیع شبکه ای هم برای کارها صورت می گیرد. به صورت واضح کیفیت و پیشرفت در کارهای برزین مشهود هست و با هر پخش بعدی که صورت میگیره به گفته مخاطبان کار جدید جذاب تر بوده، هر چند موزیک سلیقه ای هست و مخاطبان دارای سلیقه های متعددی هستند که هیچگاه جلب نظر جمع میسر نخواهد بود.

برزین خواننده جوان ایرانی و آهنگ های خاطره انگیزش

برزین در شبکه های اجتماعی

اعتقاد برزین درباره شبکه های اجتماعی این است که آثاری را اگر دوست داریم با اشتراک و یا گاهی با استوری میتوانیم به نشر آن موزیک کمک کنیم و در واقع از خواننده با این هزینه های گزاف در تولید و پخش کمک کنیم. به عبارتی دیگر در فضای مجازی فردی بی تفاوت و بی اهمیت نباشیم ، هنرمندانی را که دوست داریم فالو کنیم و اگر اثری که مطلوب بود ، با لایک و کامنت ، مورد حمایت قرار داده و اگر انتقادی هم بود به عنوان نظر انتقادی کامنت شود چرا که این کار در جهت پیشرفت و بهتر شدن آن آهنگ تاثیر گذار خواهد بود.

تبلیغ: دانلود فیلم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز