خبرگزاری کار ایران

بررسی 90 ثانیه‌ای گران‌ترین ساید بوش

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۰۶۶

یخچال ها، امروزه دیگر فقط محلی برای نگهداری غذا نیستند، بلکه بخش جدایی ناپذیر از طراحی یک آشپزخانه مدرن هستند. آن ها به لطف فناوری های پیشرفته و ویژگی های برجسته ای که دارند، دوره ی خراب شدن میوه ها و سبزیجات در یخچال را متوقف کردند و از عهده بیشترین سطح انتظارات هم برآمده اند. در چند خط بعد با یکی از بهترین نمونه های حال حاضر بازار ایران آشنا شوید.

به گزارش ایلنا، مدل KAD80A404 ساید بوش، ترکیبی جسورانه از یک طراحی منحصر به فرد با فن آوری پیشرفته است که مواد غذایی را هوشمندانه تر و تازه تر نگاه می دارد. مجهز به سیستم Airflow Multi است که با کمک فن، یک هوای سرد و آرام را در تمام سطوح و طبقات، به جریان می اندازد و نوسانات دما را به حداقل می رساند. این به غذای شما کمک می کند، طعم و طراوت خود را برای مدتی طولانی تر حفظ کند چون درجه حرارت و رطوبت که از مهم ترین عوامل در حفظ مواد غذایی است، ثابت می ماند.

فن آوری Freezing Super (انجماد سریع) با کاهش ناگهانی دما، سبب می شود مواد غذایی که جدید در فریزر می گذارید به سرعت فریز شوند و در عین حال غذاهای منجمد قبلی را از یخ زدگی بیشتر حفاظت می کند. این حالت به علت انجماد مواد غذایی در بیشترین سرعت ممکن، ویتامین ها و ارزش تغذیه ای آن ها را حفظ می کند. به ویژه برای مواد غذایی مانند ماهی که در زمان کوتاهی، ارزش غذایی خود را از دست می دهد بسیار مفید است. یک دستور العمل انجماد اتوماتیک هم وجود دارد تا پس از آن که یخچال به دمای مورد نیاز رسید، آن را به حالت عادی بازگرداند و مانع از اتلاف انرژی شود.

بررسی 90 ثانیه‌ای گران‌ترین ساید بوش

آب، یخ  و دیگر هیچ

یکی از محبوب ترین مزایای یخچال ساید، این است که بدون نیاز به باز کردن در، این توانایی را دارید که آب یا یخ را فقط با یک دکمه دریافت کنید. برای بسیاری از مصرف کنندگان، این احساس راحتی به تنهایی باعث می شود که این نوع یخچال ها را به هر محصول دیگری ترجیح دهند. کمتر کسی است که صحنه آب شدن برفک یخچال های قدیمی را به یاد نداشته باشد اما در سیستم بدون برفک یخچال بوش (No Frostهوا توسط یک سیستم هوشمند اطراف اپراتور مرکزی به گردش درآمده و رطوبت آن روی اوپراتور مرکزی یخ می زند. بنابراین رطوبت دستگاه کاهش می یابد به این معنی که تقریباً هیچ برفکی شکل نمی گیرد و نگرانی برای یخ زدایی مجدد و برفک هم ندارید.

بدنه استیل ضد زنگ، طبقات نشکن، لامپ های LED با نور و عمر بیشتر، فیلتر تصفیه آب، صرف حداقل انرژی و ... از دیگر ویژگی های این دستگاه ها هستند اما تازه ماندن مواد غذایی و تمدید تاریخ انقضای میوه ها و سبزیجات، مزیت بارز این محصول است. گفتنی است کمپانی بوش در ساخت وسایل خود از موادی که برای محیط زیست ضرر ندارند، استفاده می کند .

ما در فروشگاه اینترنتی زنبیل ، نمی توانیم فعالیت های روزانه زندگی شما را تغییر دهیم اما به دنبال بهترین عملکرد هستیم تا آن ها را راحت تر انجام دهید و به انجام آن ها سرعت ببخشید تا به این ترتیب، وقت بیشتری برای خود فراهم کرده، کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز