خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید بهترین مایکروفر

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۲۸۱

سرعت پخته شدن غذا به توان الکتریکی ماکروفر که بر روی جعبه نوشته شده بستگی دارد؛ هرچه توان الکتریکی دستگاه بیش تر باشد، غذا با سرعت بیش تر و به صورت یکنواخت تر پخته می شود. معمولاً مایکروفرهای بزرگ تر دارای توان الکتریکی بیش تری می باشند.

به گزارش ایلنا، ماهیت زندگی امروز، سبک زندگی را ایجاد کرده که باعث شده افراد روزانه زمان زیادی را خارج از خانه سپری کنند؛ بنابراین انجام کارهای خانه تحت الشعاع خستگی و کمبود زمان قرار گرفته و بالطبع از کیفیتشان کاسته می شود. به همین خاطر دنیای تکنولوژی دست به کار شده تا راهکارهایی برای افزایش سرعت و کیفیت این کارها ارائه نماید. درمورد پخت و پز غذا راه حل تکنولوژی، اجاق مایکروفر بوده است. در این دستگاه امواج موجب ارتعاش شدید مولکول های غذا و در نتیجه ایجاد گرما شده و پخت غذا را به دنبال خواهد داشت. در هنگام خرید مایکروفر، با محصولات متنوع با قیمت های گوناگون مواجه می شوید که گاهاً انتخاب را سخت می نماید. اما اگر اهداف استفاده خود را در نظر گرفته و مجموعه ویژگی های حائز اهمیت را مورد توجه قرار دهید می توانید انتخابی مناسب از میان گزینه های موجود داشته باشید. 

نکاتی که قبل از خرید بهتر است به آن ها توجه نمایید:

اندازه خارجی مایکروفر خود را تعیین کنید

مایکرووفرها در اندازه های مختلفی موجود می باشند که معمولاً در محدوده 25.4*45.7*35.6 (H.W.D) سانتی متر و 35.6*61*50.8 سانتی متر قرار می گیرند. جهت تعیین اندازه مایکروفر ابتدا بایستی مکان مورد نظر برای قرارگیری آن را اندازه گیری نموده و با توجه به آن گزینه های پیش رو را بررسی نمایید.

ظرفیت داخلی مورد نظر خود را مشخص کنید

قبل از خرید باید مشخص کنید چه ظروفی را قرار است درون این دستگاه قرار دهید. بزرگ تر بودن اندازه خارجی دستگاه حتماً به معنی بزرگ تر بودن ظرفیت داخلی نیست بنابراین اندازه فضای داخلی که روی جعبه نوشته شده را مدنظر قرار دهید.

تصمیم بگیرید با چه سرعتی می خواهید غذای خود را طبخ کنید

سرعت پخته شدن غذا به توان الکتریکی ماکروفر که بر روی جعبه نوشته شده بستگی دارد؛ هرچه توان الکتریکی دستگاه بیش تر باشد، غذا با سرعت بیش تر و به صورت یکنواخت تر پخته می شود. معمولاً مایکروفرهای بزرگ تر دارای توان الکتریکی بیش تری می باشند. اما نکته مهمی که حتماً باید به آن توجه نمایید این است که توان بیش تر باعث افزایش مصرف برق خواهد شد.

نوع مایکروفر را انتخاب کنید

مایکروفرها با توجه به نیاز مصرف کنندگان در سه نوع کلی روی پیشخوان یا ایستاده، بالای پیشخوان و توکار تولید شده و پیش از خرید، آگاهی درمورد هر سه مدل لازم است.

مایکروفر روی پیشخوان یا ایستاده

این نوع مدل های مایکروفر که متداول ترین نوع هستند دارای قیمت کم تری بوده و راه اندازی آن ها راحت تر است. اما سطح زیادی از پیشخوان آشپزخانه را اشغال کرده و فضای داخلی به نسبت کمی دارند.

مایکروفر بالای پیشخوان

این مدل ها به نوعی توکار محسوب شده و برای نصب، نیاز به فردی متخصص دارند. از آنجا که این دستگاه بالای گاز قرار می گیرد، در قسمت پایین برخی مدل ها هود تعبیه شده است.

راهنمای خرید بهترین مایکروفر

مایکروفر توکار

 این مدل برای درون دیوار یا بین فضای کابینت ها طراحی شده است. مدل های توکار به صورت کشویی و غیر کشویی موجود بوده و دارای قیمت بیش تری می باشند.

به دنبال ویژگی های مورد نیاز خود باشید

 مایکروفرها معمولاً ویژگی های گوناگونی مانند یخ زدایی یا برنامه های مختلف پخت و پز مانند تهیه پاپکرن را ارائه می دهند. قبل از خرید باید از عملکردی که انتظار دارید مایکروفر برای شما انجام دهد، آگاه باشید و دستگاهی را انتخاب کنید که کار مورد نظر شما را به سادگی و با سرعت مورد نظرتان انجام دهد.

مایکروفر دارای صفحه گردان، خریداری نمایید

 این صفحه باعث می شود تمام قسمت های غذای شما به طور یکسان حرارت ببیند.

مایکروفرهای دارای قفسه فلزی را در اولویت قرار دهید

قفسه فلزی باعث می شود سطح بالایی و پایین غذا به یک اندازه حرارت ببیند.

پیش از خرید می توانید برندها و مدل های مختلف مایکروفر را از طریق جست و جوی اینترنتی بررسی کرده و از تجارب خرید دیگران آگاه شوید. همچنین می توانید با مقایسه قیمت مایکروفر در مدل های دارای گارانتی معتبر در فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی زنبیل، از بهترین قیمت بازار مطلع شوید. درصورت خرید اینترنتی، بهتر است اعتبار فروشگاه را در نظر بگیرید و از فروشگاهی خرید کنید که نسبت به رضایت مصرف کننده اهمیت زیادی قائل باشد. می توانید در سایت فروشگاه زنبیل انواع لوازم آشپزخانه مانند مدل های مختلف مایکروفر را مشاهده نموده و در کمتر از 3 ساعت کالای موردنظر خود را تحویل بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز