خبرگزاری کار ایران

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۲۱۷

شهرک خضر واقع در جنوب بیت لحم شامگاه یکشنبه صحنه درگیری شدید فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی بود. که در جریان آن یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی به ضری گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شهرک خضر واقع در جنوب بیت لحم شامگاه یکشنبه صحنه درگیری شدید فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی بود.

جوانان فلسطینی ساکن شهرک خضر به نشانه همبستگی با ساکنان جنین به خیابان‌ها آمده و با نظامیان اشغالگر اسرائیلی درگیر شدند.

در این درگیری جوان ۲۱ ساله فلسطینی به نام «محمد علی غنیم» هدف گلوله نظامیان اسرائیلی قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

این جوان فلسطینی پس از انتقال به بیمارستان یمامه در شهرک خضر، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

بدین ترتیب روز یکشنبه با شهادت سه شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی همراه بود.

پیش از این، «غاده ابراهیم سباتین» بانوی ۴۷ ساله ساکن شهرک حوسان در بیت لحم که مادر شش فرزند است، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شد.

همچنین «معا الزعتری» دختر جوان ۲۴ ساله فلسطینی نیز پس از اقامه نماز در مسجد ابراهیمی در الخلیل و هنگام خروج از مسجد توسط صهیونیست‌ها هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.

در پی شهادت این سه فلسطینی، سرتاسر کرانه باختری به پا خواسته و به صحنه درگیری‌های شدید با اشغالگران اسرائیلی تبدیل شده است.

پس از شهادت این جوان، در سرتاسر استان بیت لحم اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری شد و امروز -دوشنبه- تمامی مدارس و دانشگاه ها نیز تعطیل خواهد بود.

در درگیری های روز یکشنبه در کرانه باختری، ده‌ها فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرده که قصد حمله به اردوگاه جنین برای بازداشت پدر مجری عملیات استشهادی خیابان دیزنکوف در تل آویو را دارد.

پس از این تهدیدات، جوانان فلسطینی تمامی ورودی های اردوگاه جنین را مسدود کردند و مبارزان فلسطینی نیز در این اردوگاه برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی ارتش صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز