خبرگزاری کار ایران

انتقاد تند سناتور آمریکایی از طرح پیشنهادی بایدن برای حل مشکلات اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۱۶۳

یکی از سناتورهای ایالات متحده از طرح پیشنهادی رئیس‌جمهوری آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی این کشور، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از هیل، «جان باراسو»، سناتور وایومینگ اعلام کرد طرح پیشنهاد شده از سوی «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، به منظور حل مشکلات اقتصادی با توجه به تورم و فقیرتر شدن مردم آمریکا، نمره بسیار ضعیفی می‌گیرد.

وی به شبکه تلویزیونی «فاکس‌نیوز» گفت که رئیس‌جمهوری ایالات متحده با پذیرش کورکورانه سیاست‌های حفظ محیط‌‌زیست (سبز) و محروم کردن مردم آمریکا از استفاده از منابع انرژی کشورشان، بی‌کفایتی خود را نشان داد. در همین حال بایدن هنوز نتوانسته است دلیل بروز این مشکل را که کیفیت و استاندارد زندگی بخش قابل توجهی از مردم آمریکا را تحت‌تأثیر قرار داده است شناسایی کند.

این سناتور آمریکایی بر این باور است که بایدن به جای پرداختن به روش‌هایی که مشکلات را حل می‌کنند، به مطرح کردن اتهامات نادرست ادامه می‌دهد.

وی در ادامه این افزود: «این یک طرح نیست، بلکه یک رسوایی است! اگر این طرح، پاسخ‌های دانش‌آموزی دبیرستانی به امتحان اقتصاد بود، این دانش‌آموز نمره پایینی می‌گرفت و وقتی که رئیس‌جمهور ایالات متحده این سخنان را با توجه به پیش‌زمینه افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی بیان می‌کند، نمره‌اش حتی پایین‌تر هم می‌آید.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز