خبرگزاری کار ایران

ارتش رژیم صهیونیستی ۲ گردان دیگر را در کرانه باختری مستقر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۱۸

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به اوضاع امنیتی جاری در کرانه باختری قصد استقرار شمار بیشتری از نیروهای خود در این منطقه را دارد.

به گزارش ایلنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به اوضاع امنیتی جاری در کرانه باختری قصد استقرار شمار بیشتری از نیروهای خود در این منطقه را دارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ارتش رژیم اشغالگر طی بیانیه‌ای تاکید کرد که بر همین اساس قرار است دو گردان دیگر از نیروهای این رژیم در کرانه باختری مستقر شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته نیز در پی عملیات تیراندازی در کرانه باختری که به کشته شدن چهار صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد، تعداد نیروهای خود در کرانه باختری را افزایش داد.

عملیات های تیراندازی فلسطینیان علیه اهداف صهیونیستی از ابتدای سال جاری افزایش بی‌سابقه‌ای داشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته از ترس ورود به جنین و وارد آمدن خسارت به نیروهایش مجبور به حمله پهپادی به جنین شد که طی آن سه مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که ارتش و سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خود را برای عملیات تلافی‌جویانه مقاومت فلسطین در کرانه باختری در پاسخ به ترور سه مبارز فلسطینی در حمله هوایی اخیر به جنین آماده می‌کنند.

این شبکه افزود که بر همین اساس، به نظامیان اسرائیلی دستور داده شده در حالت آماده‌باش کامل قرار داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز