خبرگزاری کار ایران

سفر هیئت اطلاعاتی یک کشور عربی به بیروت برای مهار تنش بین حماس و اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۸۶۰

هیئتی از اطلاعات یک کشور عربی برای مهار تنش بین حماس و اسرائیل به بیروت می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل ازروزنامه لبنانی نداء الوطن، هیئتی از اطلاعات یک کشور عربی مرتبط با موضوع فلسطین تا ساعاتی دیگر وارد بیروت خواهد شد تا از تشدید تنش میان اسرائیل و حماس جلوگیری کند.

این سفر در پی تهدیدهای «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ‌علیه «شیخ صالح العاروری»، معاون دفتر سیاسی حماس و مقیم لبنان صورت می‌گیرد. 

این روزنامه با اشاره به اینکه اسرائیل رهبران حماس مقیم بیروت را به ترور تهدید کرده است، تاکید کرد که حضور هیئت اطلاعاتی در چارچوب هشدار نسبت به عواقب تشدید تنش و با هدف مهار آن انجام می‌شود.این هیئت متذکر خواهد شد که چنین تشدید تنشی در شرایط کنونی لبنان که با بحران‌های متعددی مواجه است، عواقب ناگواری خواهد داشت. 

به نوشته نداء الوطن، در دیدار هیئت اطلاعاتی مذکور به رهبری حماس در لبنان توصیه خواهد شد که العاروری از این کشور خارج شود. 

نتانیاهو روز گذشته گفت: «من با دقت به اظهارات العاروری از لبنان گوش می‌دهم. او به طور اتفاقی پنهان نشده است. او تمام هزینه را خواهد پرداخت». 

جنبش حماس نیز در پاسخ به تهدیدهای نتانیاهو اعلام کرد که ملت فلسطین از تهدید به ترور فرماندهان مقاومت هراسی ندارند و هر نوع حماقتی با پاسخ قوی مواجه خواهد شد.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز