خبرگزاری کار ایران

نتایج یک تحقیق:

‌کی‌یف تسلیحات دریافتی از غرب را در بازار سیاه می فروشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۲۰

نتایج یک تحقیق حاکی از اقدام ‌کی‌یف به فروش تسلیحات غرب در بازار سیاه است.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «یان گاگین»، مشاور رئیس‌جمهور جمهوری خودخوانده دونتسک گفت که با انجام تحقیقات ویژه‌ای ثابت شد ‌کی‌یف تسلیحات دریافتی از غرب را فروخته است.

وی گفت: «این تحقیقات توسط گروهی وابسته به رئیس‌جمهوری خلق دونتسک انجام شده است».

گاگین افزود: «یک سال پیش ما تحقیقات مشابهی را انجام دادیم. در آن زمان به خبرهای بسیاری در اینترنت درباره فروش تسلیحات ارائه‌شده به اوکراین از کشورهای ناتو دست پیدا کردیم. تصاویر و فیلم‌هایی از نمونه تسلیحاتی وجود داشت که عینا در جبهه جنگ نیز موجود بود. همچنین نمونه‌هایی از سلاح‌های جدیدی وجود داشت که هنوز سربسته و در جعبه بودند و به ‌تازگی از کشورهای کمک‌کننده وارد اوکراین شده بودند».

وی گفت:‌ «در سایت‌های فروش آنلاین بازار سیاه، تنوع فراوانی از موشک گرفته تا سلاح گرم کوچک وجود دارد و همه این سلاح‌ها به هر کسی که راحت پول می‌دهد، فروخته می‌شود». 

گاگین گفت: «در بخشی ازاین تحقیقات افرادی را در خاورمیانه یافتیم که واقعا این سلاح‌ها را خریداری کرده‌اند. مصاحبه با نمایندگان سازمان‌های مختلف در خاورمیانه ضبط شده است که طی آن درباره چگونگی خرید تسلیحات و اینکه از چه کسانی خریده‌اند، صحبت کرده‌اند». 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز