خبرگزاری کار ایران

درخواست ‌دادستان کل ویرجینیای غربی از کاملا هریس برای برکناری جو بایدن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۷۷۴

‌دادستان کل ویرجینیای غربی، رسماً از معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده خواست تا متمم ۲۵ را مورد استناد قرار دهد و به دنبال برکناری رئیس کاخ سفید از سمت خود باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، ‌دادستان کل ویرجینیای غربی، رسماً از «کامالا هریس»، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده خواست تا متمم ۲۵ را مورد استناد قرار دهد و به دنبال برکناری رئیس کاخ سفید از سمت خود باشد.

فاکس نیوز طی گزارشی ‌نامه‌ای از سوی دادستان کل ایالت ویرجینیای غربی‌ را منتشر کرد ‌که در آن او به گزارش هفته گذشته ‌بازرس ویژه، که شامل جزئیات کاستی‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا در زمینه امور ذهنی می‌شود، ‌‌استناد کرده است.

در این نامه آمده است: «‌برای مدت طولانی، آمریکایی‌ها مجبور بودند کنار بایستند و ببینند که رئیس‌جمهور آنها از زوال شناختی عمیق رنج می‌برد. رئیس‌جمهور بایدن تنها در چند ماه گذشته رهبران و شخصیت‌های سیاسی جهان را گیج کرده و با تلاش فراوان سعی در پرداختن به مسائل اساسی در سخنرانی‌های عمومی کرده است.»

دادستان کل ویرجینیای غربی در این نامه افزود: «اکنون برای شما کاملا هریس نامه می‌نویسم تا از شما بخواهم که از اختیارات خود بر اساس بخش چهارم متمم بیست و پنجم قانون اساسی ایالات متحده استفاده کنید و اعلام کنید که بایدن ‌در انجام اختیارات و وظایف دفتر خود ناتوان است.»

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز