خبرگزاری کار ایران

در پی مرگ یک جوان توسط پلیس؛

اعتراض‌ها در فرانسه تشدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۹۲

نیروهای پلیس فرانسه با استفاده از گازهای اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی تلاش کردند تا جمعیت معترض را که به سمت نیروهای پلیس بطری پرتاب می‌کردند، متفرق کنند که در جریان درگیری‌ها تعدادی از معترضان زخمی شدند.

به دنبال تشدید اعتراض‌ها در فرانسه در پی مرگ یک جوان توسط پلیس، شش نفر در جریان راهپیمایی‌های اعتراضی در این کشور زخمی و ده‌ها نفر دیگر توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، شش نفر در جریان راهپیمایی‌ها در فرانسه در اعتراض به کشته‌شدن «رمی فرایسه» اکولوژیست فرانسوی، زخمی و ده‌ها نفر دیگر در همین رابطه توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.

نزدیک به ۸۰۰ نفر در فراخوان راهپیمایی سازمان‌های مختلف در اعتراض به کشته شدن فرایسه در میدان اصلی شهر «نانتس» فرانسه جمع شدند.

نیروهای پلیس فرانسه با استفاده از گازهای اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی تلاش کردند تا جمعیت معترض را که به سمت نیروهای پلیس بطری پرتاب می‌کردند، متفرق کنند.

چهار معترض و دو پلیس در جریان درگیری‌های نیروهای پلیس و راهپیمایان زخمی شدند.

فرایسه ۲۱ ساله در اعتراض‌های هفته گذشته درباره ساخت سد «سیونز» در اثر انفجار یک نارنجک دستی که توسط یکی از نیروهای پلیس پرتاب شده بود، جان خود را از دست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز