خبرگزاری کار ایران

ابوبکر البغدادی در حمله هوایی ائتلاف به موصل زخمی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۰۶

ابوبکر البغدادی در بمباران محل تجمع رهبران بلندپایه داعش در نزدیکی موصل توسط ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا زخمی و «ابو مسلم الترکمانی» معاون و دست راست وی کشته شد.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد که «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش در حمله هوایی ائتلاف ضد داعش به نزدیکی شهر «موصل» زخمی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق شب گذشته در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت که ابوبکر البغدادی در بمباران محل تجمع رهبران بلندپایه داعش در نزدیکی موصل توسط ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا زخمی شد.

العبیدی افزود که در این بمباران «ابو مسلم الترکمانی» معاون و دست راست البغدادی کشته شد.

وزارت کشور عراق نیز اعلام کرد که در حمله هوایی به نزدیکی موصل که توسط نیروهای اطلاعاتی عراق انجام شد، البغدادی زخمی شده و شماری از رهبران گروه تروریستی داعش زخمی شدند.

در همین حال، برخی مسئولان آمریکایی گفتند که واشنگتن اطلاعاتی درباره زخمی شدن رهبر داعش در حمله هوایی به عناصر داعش در نزدیکی موصل در دسترس ندارد.

«ابو محمد العدنانی» سخنگوی داعش نیز در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که رهبر داعش در یک حمله زخمی شد.

العدنانی به چگونگی این حمله یا زمان آن اشاره‌ای نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز