خبرگزاری کار ایران

بر اساس اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده:

یکی از خلبان‌ها پشت در قفل‌شده مانده بود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۱۲۰

تحقیقات بر روی جعبه سیاه هواپیمای خطوط هوایی جرمن وینگز در سازمان تحقیقات هوانوردی فرانسه (BEA) ادامه دارد.

داده‌های جعبه سیاه هواپیمای ایرباس ای۳۲۰ حاکی از آن است که قبل از سانحه، یکی از دو خلبان بیرون از کابین و پشت در قفل شده مانده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز و به نقل از یکی از محققان ارشد تیم تحقیق، این خلبان چندین بار به در قفل شده کابین زده بود اما در پاسخ، صدایی از داخل کابین شنیده نشده بود. پس از آن وی ظاهرا درصدد بود تا در کابین را بشکند.

«رمی ژوتی» مدیر سازمان تحقیقات هوانوردی فرانسه ضمن ابراز امیدواری نسبت به روشن شدن نتیجه تحقیقات، گفته است که استخراج و تحلیل کامل داده‌های جعبه سیاه ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها زمان ببرد.

هواپیمای مسافربری ایراباس خطوط هوایی جرمن وینگز با ۱۵۰ سرنشین روز سه‌شنبه از بارسلون اسپانیا به دوسلدورف آلمان به پرواز درآمد اما در ارتفاعات آلپ در جنوب فرانسه سقوط کرد و تمام سرنشینان آن جان باختند.

هم‌زمان، با حضور خانواده‌های قربانیان در سین لز آلپ، نزدیکی محل حادثه، جمع‌آوری اجساد در ارتقاعات آلپ و انتقال آن‌ها با هلی کوپتر در حال انجام است.

بیش از ۳۰۰ پلیس ژاندارمری و چندین پزشک در عملیات شناسایی هویت اجساد قربانیان در محل حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز