خبرگزاری کار ایران

کمیته روابط بین‌الملل مجلس اعیان بریتانیا؛

لندن باید مستقل از واشنگتن، برجام را حفظ کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۳۳

کمیته روابط بین‌الملل مجلس اعیان بریتانیا خواستار آن شده‌ که لندن مستقل از واشنگتن، از طریق همکاری نزدیکتر با اروپا، از ادامه اجرای توافق هسته‌ای با ایران اطمینان حاصل کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، کمیته روابط بین‌الملل مجلس اعیان بریتانیا خواستار آن شده‌ که لندن فارغ از رهبری آمریکا، از طریق همکاری نزدیکتر با اروپا، از ادامه اجرای توافق هسته‌ای با ایران اطمینان حاصل کند.

کمیته روابط بین‌الملل مجلس اعیان در گزارشی به امضای «دیوید هَوِل» رئیس این کمیته، از دولت بریتانیا خواسته‌‌‌ بعد از خروج لندن از اتحادیه اروپا، تجارت با ایران را در اولویت قرار دهد و همراه با اتحادیه اروپا محدودیت‌های بانکی اعطای وام و سرمایه‌گذاری در ایران را رفع کند.

گزارش فوق مواضع رئیس‌جمهوری آمریکا را غیرسازنده خوانده که، بر این اساس، می‌تواند تنش را در منطقه تشدید کند.

در این سند تصریح شده است، دولت آمریکا ‌می‌تواند در موضوع‌ ایران و تنش میان اعراب و اسرائیل، منطقه را به بی‌ثباتی بیشتر سوق دهد.

دولت جدید آمریکا اعلام کرده در حال بررسی توافق اتمی با ایران است. «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، نیز برجام را «بدترین توافق ممکن» خوانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز