خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر انگلیس در راس یک هیات تجاری به ژاپن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۴۸

منابع خبری از سفر نخست‌وزیر بریتانیا در راس یک هیات تجاری به ژاپن خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا در ماه جاری میلادی در راس یک هیات تجاری برای بحث و تبادل نظر با «شینزو آبه» همتای ژاپنی خود در رابطه با برگزیت، مباحث تجاری و دفاعی به ژاپن سفر خواهد کرد.

این سفر می‌تواند در راستای تقویت روابط تجاری بریتانیا با کشورهای مختلف پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا تلقی شود.

یکی از سخنگویان دولت اعلام کرد این سفر سه روزه در تاریخ سی‌ام ماه آگوست آغاز خواهد شد و در این سفر هیات مدیره برخی از گروه‌های تجاری قدرتمند در بریتانیا برای اعتمادسازی در رابطه با مسائل مشترک اقتصادی میان توکیو و لندن پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا حضور خواهند داشت.

برخی از شرکت‌های ژاپنی همانند خودروسازی نیسان و هیتاچی بیش از ۴۰ میلیارد پوند برابر با ۵۲ میلیارد دلار در بریتانیا سرمایه‌گذاری کرده و بیش از ۱۴۰ هزار نفر نیز در شرکت‌های ژاپنی در این کشور مشغول کار هستند.

می در این سفر با «آکیهیتو» امپراتور ژاپن نیز دیدار خواهد کرد.

بریتانیا در پی این است که به شرکت‌های ژاپنی که در بریتانیا سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ثابت کند که خروج از اتحادیه اروپا دلیلی برای ترس سرمایه‌گذاران بین‌المللی در بریتانیا نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز