خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت عملیات ارتش‌های سوریه، لبنان وحزب‌الله علیه داعش

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۸۹

در ادامه عملیات علیه گروه تروریستی داعش در مناطق مرزی لبنان و سوریه نیروهای حزب‌الله، ارتش سوریه و ارتش لبنان به پیروزی‌های جدیدی دست یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از  المنار، دومین مرحله عملیات «فجر الجرود» که توسط نیروهای ارتش لبنان علیه عناصر گروه‌ تروریستی داعش در مناطق «راس بعلبک» و «القاع» در حال پیگیری است؛ نیروهای ارتش لبنان توانستند با وارد کردن تلفات و خسارات سنگین به تروریست‌های داعش پیشروی‌های جدیدی انجام دهند.

نیروهای ارتش لبنان با هدایت هواپیماهای شناسایی بدون سرنشین و آتش توپخانه خود مواضع عناصر گروه تروریستی داعش در ارتفاعات مرزی  را هدف قرار دادند.

یگان‌های تخریب ارتش لبنان نیز عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده از تله‌های انفجاری و مین‌های کار گذاشته شده توسط عناصر گروه تروریستی داعش را آغاز کرده‌اند.

نیروهای ارتش لبنان در دومین روز از عملیات فجر الجرود توانستند ۸۰ کیلومتر مربع را از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش آزاد کنند.

ارتش سوریه و حزب الله لبنان در سومین روز از آغاز عملیات خود علیه داعش، کنترل مناطق دیگری را در قلمون غربی به دست گرفتند.

نیروهای حزب‌الله و ارتش سوریه موفق شدند امروز –دوشنبه- هشت روستای دیگر را از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش خارج سازند.

نیروهای حزب‌الله همچنین کنترل دو گذرگاه راهبردی «فیخا» و «میرا» را به کنترل خود درآوردند.

دو منطقه «بیت سلیم» و «شعبه الزویتینه» و همچنین ارتفاعات «قرنه عجلون» را نیز از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش خارج ساختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز