خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو حماس را به نابودی تهدید کرد؛ قدس دست ما است

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۹۲۶

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، حماس را تهدید کرده است که در صورت تداوم تظاهرات در امتداد مرزهای نوار غزه، این جنبش مقاومت را نابود کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در پیامی به جنبش مقاومت حماس، این جنبش فلسطینی را تهدید به نابودی کرده است.

رسانه‌های عبری‌زبان تصریح کردند، نتانیاهو در این پیام تهدید کرده است که در صورت تداوم اعتراض‌ها در امتداد مرزهای نوار غزه با اراضی اشغالی، این جنبش را نابود خواهد کرد.

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین با «تاریخی خواندن روز انتقال سفارت آمریکا به قدس»، گفته است: «از این به بعد قدس در دست ماست.»

در اعتراض‌های میلیونی روز گذشته شهروندان فلسطین در نوار غزه بیش از ۵۵ شهروند فلسطینی در اثر شلیک گلوله ارتش اسرائیل به شهادت رسیدند و بیش از دو هزار نفر نیز زخمی شدند.

موج تازه تظاهرات فلسطینی‌ها که البته چند هفته است ادامه دارد، همزمان با انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس برگزار شده‌ است. تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای انتقال سفارت از تل‌آویو به قدس، با ستایش اسرائیل و اعتراض فلسطینی‌ها، متحدان آمریکا و دیگر کشورها روبه‌رو شده‌ بود.

در این میان، کاخ سفید نیز بدون مسئولیت‌پذیری پیامدهای تصمیم خودسرانه‌اش برای یهودی‌سازی قدس، کشتار معترضان مسالمت‌آمیز در نوار غزه را «متوجه حماس دانست».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز