خبرگزاری کار ایران

افشاگر معروف سعودی عنوان کرد:

مقام‌های عربستان شمار واقعی مبتلایان به کرونا را مخفی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۲۶۸

افشاگر معروف سعودی عنوان کرد که مقام‌های عربستان سعودی تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا را مخفی می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی القدس العربی، «مجتهد»،  افشاگر معروف سعودی عنوان کرد که مقام‌های عربستان سعودی تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا را مخفی می‌کنند و تعداد آن‌ها ممکن است به هزاران و چه‌بسا ده‌ها هزار نفر برسد.

وی در پیامی توئیتری نوشت: «در منطقه قطیف بیش از پنج هزار مبتلا و در مکه بیش از ۹۰۰ مبتلا وجود دارد. این تعداد در ریاض بیشتر است اما آمار آن در دست نیست. نظام سعودی ساختمان‌ها و هتل‌ها را برای کسانی که نیاز به بستری و درمان در بیمارستان‌ها ندارند، رزرو کرده و امنیت دولت موظف به نظارت و نگهبانی از آن‌ها است.»

مجتهد در ادامه به برخی از این ساختمان‌های رزرو شده مانند ساختمان دانشگاه «ملک سعود» در جده، ساختمان‌های جدید در منطقه «النزهه»، هتل‌های اطراف حرمین در مکه، هتل‌ها و ساختمان‌های تخصصی بیمارستان «النور» در الدمام و امثال آن اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: «دستور داده شده بیمارستان تخصصی الریاض به بهانه شناسایی مبتلایان خالی شود اما حقیقت آن است که این بیمارستان برای محمد بن سلمان ، اطرافیان او و سفرا و شخصیت‌های مهم تجهیز شده‌اند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز