خبرگزاری کار ایران

حضور شکوهمند کارکنان ذوب آهن اصفهان در مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امام اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۶۶

عموم مردم انقلابی ایران و همکاران گرامی ذوب آهنی با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه جاری نقش انقلابی و حماسی خود را به بهترین وجه به نمایش خواهند گذاشت. آیت الله اژه ای ریاست قوه قضائیه ایران به عنوان سخنران اصلی مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امام (ره) اصفهان در سخنانی به تشریح اهداف انقلاب اسلامی ایران و فراز و نشیب های ۴۵ سال اخیر پرداخت. تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان همچنین در راهپیمایی پرشور زرین شهر نیز حضور داشتند .

همگام و همزمان با مردم سراسر کشور اسلامی مان جمع زیادی از کارکنان و بازنشستگان ذوب آهن اصفهان به همراه خانواده های شان در روز ۲۲ بهمن ماه در مراسم ملی گرامیداشت چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در میدان امام اصفهان حاضر شدند. همکاران ذوب آهنی همراه مردم پر شور و انقلابی اصفهان از صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه جاری در صفوف به هم پیوسته در مسیرهای اعلام شده راهپیمایی با مشت های گره کرده ضمن حمایت از آرمان ها و دستآوردهای انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای توطئه ها و تهدیدات دشمن علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی را محکوم کردند.
شورای فرهنگی با همت روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ضمن برپایی غرقه در میدان امام اصفهان و پذیرایی فرهنگی و  تبلیغاتی در خدمت همکاران و عموم راهپیمایان بود .
مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت که در این مراسم با شکوه حضور داشت در گفتگو با خبرنگار اتشکار ضمن قدردانی از برگزار کنندگان غرفه ذوب آهن اصفهان و عرض تبریک به مناسبت روز ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت:خوشبختانه مردم انقلابی ایران بعد از ۴۵ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و علی رغم ناملایمات و سختی‌های زندگی و تحریم های دشمن همچنان در صحنه بوده و حمایت خود از انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن را ادامه می دهند.
وی افزود: همکاران ذوب آهنی در زمان انقلاب، در زمان دفاع مقدس و در دهه های گذشته در صحنه بوده و در هر دوره در ابعاد انقلابی،دفاع مقدس ، استقلال و خودکفایی صنعتی کشور گام برداشته و همواره پیشتاز بوده است.
وی افزود: عموم مردم انقلابی ایران و همکاران گرامی ذوب آهنی با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه جاری نقش انقلابی و حماسی خود را به بهترین وجه به نمایش خواهند گذاشت. آیت الله اژه ای ریاست قوه قضائیه ایران به عنوان سخنران اصلی مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امام (ره) اصفهان در سخنانی به تشریح اهداف انقلاب اسلامی ایران و فراز و نشیب های ۴۵ سال اخیر پرداخت.
تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان همچنین در راهپیمایی پرشور زرین شهر نیز حضور داشتند .
ذوب آهنی ها همراه آحاد مردم از میدان انقلاب تا گلستان شهدا ضمن راهپیمایی و تجدید بیعت با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ، علیه رژیم اشغال گر قدس ، آمریکا و متحدانش شعار دادند .
حضور کودکان، نوجوانان و جوانان با در دست داشتن، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، زینت‌بخش مراسم راهپیمایی امروز در زرین شهر بود.

حضور شکوهمند کارکنان ذوب آهن اصفهان در مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امام اصفهان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز